Veřená zakázka
Dodání plastových taburetů
Nábytek -> Ostatní
Popis předmětu plnění: Plastový taburet (zahradní stohovatelný taburet Ratan) 30 kusů • Výrobce: Megaplast • Rozměr: 45 x 35,5 x 35,5 cm • Barva: béžová • Hloubka: 35,5 cm • Hmotnost: 1,2 kg • Materiál: plast • Nosnost: 100 kg • Šířka: 35,5 cm • Výška: 45 cm Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - u materiálu, který je přímo označen typem a rozměrem s uvedení určitého výrobce, zadavatel nepřipouští alternativní plnění (jedná se o dokup již dodaných taburetů). - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky . - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Lenka Roubalová tel.: 974 823 392; e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz) OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:27.04.2022