Veřená zakázka

Dodání plastových taburetů pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39142000-9 - Zahradní nábytek
Popis:

Plastový taburet (zahradní stohovatelný taburet Ratan) • Výrobce: Megaplast • Rozměr: 45 x 35,5 x 35,5 cm • Barva: béžová • Hloubka: 35,5 cm • Hmotnost: 1,2 kg • Materiál: plast • Nosnost: 100 kg • Šířka: 35,5 cm • Výška: 45 cm¨ Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaného typu a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky nejpozději do 03. 07. 2021- zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Ing. Aneta Jungová OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie h. m. Prahy tel.: 974 823 432 - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.06.2021