Veřená zakázka
Dodání elektrické varné stoličky
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Elektronika
Předmětem VZ MR je nákup 1 elektrické varné stoličky Technická specifikace: rozměr cca 570 x 570 x 570 mm -příkon min. 5 KW/400 V -průměr plotny 400 mm -4 stupně nastavení výkonu Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných parametrů - dodávané zařízení musí být nové, v originálním obalu a musí obsahovat návod na použití v českém jazyce. - Součástí balení musí být dokument s názvem a adresou výrobce dodávaného zařízení a dále s názvem a adresou servisního střediska v ČR. - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Monika Di Maggio OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823 448; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:08.09.2021