Veřená zakázka
DLOUHODOBÉ MARKETINGOVÉ SLUŽBY PRO STATUTÁRNÍ MĚSTO ČESKÉ BUDĚJOVICE
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření smluv na služby ve smyslu ustanovení § 124 a násl. zákona, jejichž předmětem bude zajištění reklamních a marketingových služeb pro zadavatele spočívajících v prezentaci zadavatele v konkrétním sportovním prostředí, jeho propagaci v oblasti cestovního ruchu a kultury, uspokojení jeho souvisejících marketingových komunikačních potřeb a v neposlední řadě rovněž zajištění požadavku na podporu a šíření sportovní a pohybové osvěty mezi dětmi a mládeží (dále také jen „předmět veřejné zakázky“). Prezentace zadavatele ve sportovním prostředí by měla spočívat konkrétně v jeho reklamní a marketingové prezentaci v regionálně významných a populárních sportovních odvětvích, a to prostřednictvím profesionálních sportovních klubů s působištěm na území zadavatele, které v těchto odvětvích reprezentují region v nejvyšších profesionálních soutěžích, tj. v soutěžích s celorepublikovou působností. Komunikační zaměření požadovaných služeb bude převážně orientováno na podporu návštěvnosti a zvýšení atraktivity města České Budějovice, budování dobrého jména zadavatele mj. ve sportovním prostředí, šíření marketingových komunikačních sdělení zadavatele v rámci regionu i celé České republiky, jakož v neposlední řadě i na podporu a šíření sportovní a pohybové osvěty mezi dětmi a mládeží a s tím související podporu občanské sounáležitosti. Sportovním klubem s působištěm na území zadavatele se pro účely zadání a plnění této veřejné zakázky rozumí sportovní klub, který trénuje na území statutárního města České Budějovice a v poslední sezoně zde odehrál alespoň 10 utkání. Předmětem plnění veřejné zakázky je tedy poskytování reklamních a marketingových služeb spočívajících zejména v umístění reklamních log a obchodních či jiných sdělení zadavatele na místech využívaných profesionálními sportovními kluby, zejména na reklamních plochách, tabulích apod., jakožto i začlenění či ponechání označení zadavatele v názvech těchto klubů, případně prezentace zadavatele v průběhu jejich utkání i při dalších veřejných akcích, jichž se klub účastní, případně též prezentace, participace či účast na zadavatelem pořádaných či podporovaných sportovních, kulturních či společenských akcích. Rozsah a způsob poskytování marketingových služeb je pro každou jednu část veřejné zakázky podrobně specifikován v příslušných přílohách č. 1 zadávací dokumentace pro tu kterou část veřejné zakázky, a dále je součástí návrhu smlouvy pro každou příslušnou část veřejné zakázky. Sportovními odvětvími, v jejichž prostředí má zadavatel zájem se prezentovat, jsou volejbal, fotbal a hokej. Tato sportovní odvětví zadavatel zvolil proto, že se v regionu jedná o divácky nejpřitažlivější sportovní odvětví, v nichž je region reprezentován profesionálními sportovními kluby působícími na území zadavatele v nejvyšších profesionálních soutěžích, tedy reprezentujícími region na celorepublikové případně i mezinárodní úrovni. Dle provedeného průzkumu trhu nepůsobí na území zadavatele profesionální sportovní kluby z jiných než uvedených odvětví, které by působily v nejvyšších profesionálních soutěžích. Profesionální sportovní kluby působící v těchto odvětvích tak zadavateli poskytují dostatečně početnou a širokou cílovou skupinu příjemců jeho marketingových sdělení, která by měla přispět k prezentaci zadavatele na celorepublikové případně i mezinárodní úrovni, včetně jeho prezentace prostřednictvím mediálních přenosů z jednotlivých dodavateli odehraných utkání. Zadavatel dále klade důraz rovněž na podporu a šíření sportovní a pohybové osvěty mezi dětmi a mládeží, kde mohou hráči profesionálních sportovních klubů svým přímým kontaktem s cílovou skupinou významným způsobem podpořit zájem jak o konkrétní sport, tak i o pohyb jako takový. Cílem těchto zadavatelem požadovaných aktivit je snaha zvýšit u cílové skupiny atraktivitu nejen sportu nebo konkrétního sportovního odvětví, ale hlavně vzbudit zájem o pohyb v obecné rovině, což představuje jednak účinnou prevenci řady civilizačních chorob, ale také základ pro zdravý rozvoj dětí a mládeže, jakož i nástroj pro snižování kriminality. Zamýšlená prezentace zadavatele by měla v uvedených podmínkách zvýšit povědomí jak o zadavateli samotném, tak i o celém regionu a zvýšit zájem o lokální turistický ruch, kulturní a společenské akce pořádané či podporované zadavatelem. Dalším zamýšleným účelem prezentace je zvýšení obecného povědomí o aktivitách a akcích, které zadavatel pořádá či podporuje ve veřejném zájmu a za účelem podpory občanské sounáležitosti. Zadavatel si pro účely zajištění svých aktuálních marketingových komunikačních potřeb vyhrazuje možnost změny smlouvy, respektive možnost změny požadovaného plnění, kdy namísto vizuálu stanoveného při uzavření smlouvy, je zadavatel oprávněn v jednotlivých případech požadovat alternativně jiný vizuál reklamy či obsah marketingového sdělení. Zadavatel v okamžiku zadání této veřejné zakázky vychází z předpokladu, že v rámci plnění této veřejné zakázky bude případně vhodné též zajistit rovněž případnou spolupráci a koordinaci poskytování propagačních služeb ze strany dodavatelů se subjektem, který bude případně koordinovat a zajišťovat další marketingové komunikační potřeby zadavatele. Na základě uzavřené smlouvy bude každým z dodavatelů zajištěno poskytnutí plnění odpovídající části předmětu veřejné zakázky a ze strany zadavatele dojde k úhradě ceny dle platebních podmínek specifikovaných v této zadávací dokumentaci a návrhu smlouvy pro konkrétní část veřejné zakázky. S ohledem na shora uvedené zadavatel rozdělil veřejnou zakázku na následující 3 části: 1. část – „marketingové služby volejbal“ 2. část – „marketingové služby fotbal“ 3. část – „marketingové služby hokej“ Předmět plnění 1. části: Předmětem plnění první části veřejné zakázky je zajištění marketingových služeb spočívajících v prezentaci zadavatele ve volejbalovém sportovním prostředí. V rámci této části veřejné zakázky má zadavatel zájem zejména na zajištění reklamy spočívající v začlenění či ponechání označení zadavatele v názvu sportovního klubu, umístění reklamního sdělení zadavatele minimálně na hráčské dresy A-týmu, na fixní i mobilní reklamní plochy ve sportovní hale, a to např. kolem hřiště, floor stickery, LED obrazovku, na všech domácích utkáních A-týmu, v propagačních materiálech sportovního klubu a na jeho webových stránkách, na motorových vozidlech sportovního klubu, jakož i při všech akcích, jichž se hráči, trenéři či jejich asistenti a další členové realizačního týmu účastní jménem klubu, či v newsletteru. Veškeré požadované plnění je podrobněji specifikováno v příloze č. 1a – Technická specifikace plnění předmětu veřejné zakázky 1. část veřejné zakázky – „marketingové služby volejbal“. Dále zadavatel požaduje, aby ze strany vybraného dodavatele byly v rámci plnění veřejné zakázky poskytovány další propagační služby dle případně změněného obsahu či vizuálu za účelem propagace zadavatele či uspokojení jeho aktuálních marketingových komunikačních potřeb při dalších marketingových aktivitách zadavatele. V souvislosti s tím zadavatel požaduje, aby byla ze strany dodavatele poskytována případně rovněž kooperace se subjektem, který bude případně koordinovat a zajišťovat další marketingové komunikační potřeby zadavatele. Zadavatel dále požaduje poskytování služeb spočívajících v pravidelném a průběžném zajišťování aktivit pro děti a mládež ze strany hráčů A-týmu či realizačního týmu nebo jiných osobností spojených s dodavatelem či jeho sportovním odvětvím, a to minimálně v rozsahu stanoveném v příloze č. 6a – čestné prohlášení – aktivity pro děti a mládež – volejbal, jejichž řádné a včasné poskytnutí bude podmínkou pro výplatu celé částky za poskytování reklamních a propagačních služeb. Předmět plnění 2. části: Předmětem plnění druhé části veřejné zakázky je zajištění reklamních služeb spočívajících v prezentaci zadavatele ve fotbalovém sportovním prostředí. V rámci této části veřejné zakázky má zadavatel zájem zejména na zajištění reklamy spočívající v začlenění či ponechání označení zadavatele v názvu sportovního klubu, v umístění reklamního sdělení zadavatele minimálně na hráčských dresech A-týmu, na reklamních plochách na domácím hřišti při všech domácích utkáních A-týmu, na reklamní ploše na vnější straně stadionu (východní tribuna), na reklamní ploše pod světelnou tabulí, pod střechou tribuny a na střídačkách, ve video spotu na LED obrazovkách, na motorových vozidlech sportovního klubu, jakož i při všech akcích, jichž se hráči, trenéři či jejich asistenti a další členové realizačního týmu účastní jménem klubu. Veškeré požadované plnění je podrobněji specifikováno v příloze č. 1b – Technická specifikace plnění předmětu veřejné zakázky 2. část veřejné zakázky – „marketingové služby fotbal“. Dále zadavatel požaduje, aby ze strany vybraného dodavatele byly v rámci plnění veřejné zakázky poskytovány další propagační služby dle případně změněného obsahu či vizuálu za účelem propagace zadavatele či uspokojení jeho aktuálních marketingových komunikačních potřeb při dalších marketingových aktivitách zadavatele. V souvislosti s tím zadavatel požaduje, aby byla ze strany dodavatele poskytována případně rovněž kooperace se subjektem, který bude případně koordinovat a zajišťovat další marketingové komunikační potřeby zadavatele. Zadavatel dále požaduje poskytování služeb spočívajících v pravidelném a průběžném zajišťování aktivit pro děti a mládež ze strany hráčů A-týmu či realizačního týmu nebo jiných osobností spojených s dodavatelem či jeho sportovním odvětvím, a to minimálně v rozsahu stanoveném v příloze č. 6b – čestné prohlášení – aktivity pro děti a mládež – fotbal, jejichž řádné a včasné poskytnutí bude podmínkou pro výplatu celé částky za poskytování reklamních a propagačních služeb. Předmět plnění 3. části: Předmětem plnění třetí části veřejné zakázky je zajištění reklamních služeb spočívajících v prezentaci zadavatele v hokejovém sportovním prostředí. V rámci této části veřejné zakázky má zadavatel zájem zejména na zajištění reklamy spočívající v začlenění či ponechání označení zadavatele v názvu sportovního klubu a v umístění reklamního sdělení zadavatele minimálně na hráčských dresech A-týmu, v audiovizuální prezentaci zadavatele v průběhu domácích utkání sportovního klubu, v prezentaci reklamního sdělení zadavatele v propagačních materiálech sportovního klubu a na jeho webových stránkách, umístění reklamního sdělení na všech permanentních vstupenkách, prezentace zadavatele na středovém pásu ledové plochy, prezentace zadavatele ve VIP prostorách, na motorových vozidlech sportovního klubu, na všech vydaných permanentních vstupenkách, jakož i při všech akcích, jichž se hráči, trenéři či jejich asistenti a další členové realizačního týmu účastní jménem klubu. Veškeré požadované plnění je podrobněji specifikováno v příloze č. 1c – Technická specifikace plnění předmětu veřejné zakázky 3. část veřejné zakázky – „marketingové služby hokej“. Dále zadavatel požaduje, aby ze strany vybraného dodavatele byly v rámci plnění veřejné zakázky poskytovány další propagační služby dle případně změněného obsahu či vizuálu za účelem propagace zadavatele či uspokojení jeho aktuálních marketingových komunikačních potřeb při dalších marketingových aktivitách zadavatele. V souvislosti s tím zadavatel požaduje, aby byla ze strany dodavatele poskytována případně rovněž kooperace se subjektem, který bude případně koordinovat a zajišťovat další marketingové komunikační potřeby zadavatele. Zadavatel dále požaduje poskytování služeb spočívajících v pravidelném a průběžném zajišťování aktivit pro děti a mládež ze strany hráčů A-týmu či realizačního týmu nebo jiných osobností spojených s dodavatelem či jeho sportovním odvětvím, a to minimálně v rozsahu stanoveném v příloze č. 6c – čestné prohlášení – aktivity pro děti a mládež – hokej, jejichž řádné a včasné poskytnutí bude podmínkou pro výplatu celé částky za poskytování reklamních a propagačních služeb.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:19.06.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:28.07.2025