Informace o veřejné zakázce
Základní údaje:
Název veřejné zakázky:
Kategorie
Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Lokalita:
Druh zadávacího řízení:
Přihlašte se pro zobrazeni zadavacich podminek
Chci pomoc se zpracováním nabídky
Chci informace k zákonu č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách
Detektor kovů 2 ks
Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->
Technologie, stroje a přístroje
Lokalita:
Hlavní město Praha
Popis:
Zadavatel požaduje dodat 2 ks detektorů kovů, dále jen „Zařízení“, a to včetně dopravy, odborné instalace a zprovoznění, dodávky dokumentace k zařízení a proškolení pracovníků zadavatele.
Bližší technická specifikace zařízení je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Dispoziční schéma umístění zařízení je uvedeno v příloze č. 5 této zadávací dokumentace.
Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2).
Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:
Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.
Zahájení plnění předmětu zakázky: nejdříve 1. 3. 2021
Ukončení plnění předmětu zakázky: 9. 4. 2021
Zadavatel předpokládá podepsání Kupní smlouvy do deseti dnů od oznámení výsledku výběrového řízení.
Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s., č. p. 60, 588 61 Kostelec
Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 1.200.000,- Kč bez DPH.
Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s
Bližší technická specifikace zařízení je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Dispoziční schéma umístění zařízení je uvedeno v příloze č. 5 této zadávací dokumentace.
Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2).
Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:
Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.
Zahájení plnění předmětu zakázky: nejdříve 1. 3. 2021
Ukončení plnění předmětu zakázky: 9. 4. 2021
Zadavatel předpokládá podepsání Kupní smlouvy do deseti dnů od oznámení výsledku výběrového řízení.
Místo plnění předmětu zakázky:
Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s., č. p. 60, 588 61 Kostelec
Předpokládaná hodnota zakázky:
Předpokládaná hodnota zakázky činí 1.200.000,- Kč bez DPH.
Adresa profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s
Druh zadávacího řízení:
Termíny:
Datum zahájení zakázky: 19.12.2020
Lhůta pro podání nabídek do: 14.01.2021 (13:00)