Veřená zakázka

Chodník podél sil. III/114, Vatěkov

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45233160-8 - Chodníky a jiné zpevněné povrchy
Popis:

Specifikace předmětu zakázky:
a) Zemní práce: Únosnost zemní pláně vjezdů musí odpovídat 30 MPa, v případě snížené únosnosti bude zemní pláň zesílena netkanou geotextilií. Případná potřeba výměny nevhodné zeminy a použití geotextilie bude dáno skutečným stavem po odkrytí zemní konstrukce. Příčný sklon zemní pláně bude 1,7 % a musí být dodržen. Zemní těleso bude za záhonovými obrubníky doplněno zeminou a sadovnicky upraveno.
b) Stavba chodníku: Dvoupruhový chodník je navržen v přidruženém prostoru silnice III/114, v šířce 1,50 až 2,00 m, s povrchem z betonové zámkové dlažby v přírodní barvě, tloušťky 60 mm. V prostoru vjezdů pak bude použita betonová zámková dlažba v přírodní barvě, tloušťky 80 mm. Bezbariérové prvky budou v barvě červené. Příčný sklon chodníku je navržen jednostranný 1,70 %, s odvedením srážkových vod do odvodnění komunikace.
Vozovka bude opatřena betonovými chodníkovými obrubníky 150 x 250 mm, uloženými do betonového lože s opěrou a s nášlapem 100 až 180 mm (nástupní hrana autobusové zastávky bude s nášlapem 160 mm). Při souběhu chodníku se zatravněnou plochou, bude na vnější stranu chodníku osazen zahradní obrubník 50 x 200 mm do betonového lože s opěrkou a s nášlapem 60 mm. Ve vjezdové úpravě chodníku bude silniční obrubník 100 x 200 mm osazený v úrovni dlažby vjezdu. Ve vjezdech 1 až 7 je snížený obrubník s nášlapem 20 mm, ve vjezdu č. 8 je sklopený silniční obrubník s nášlapem 50 mm a se šikmou plochou ve sklonu 1:2,5. Za zahradním obrubníkem je navržena sadovnická úprava terénu.
Povrch vozovky silnice III/114 bude v místě rozšíření tvořen obrusnou vrstvou živičné vozovky z asfaltového betonu ACO 11, tloušťky 50 mm. Šířkové uspořádání silnice bude zachováno s nejmenší šířkou vozovky 5,50 m a u dělicího ostrůvku 3,00 m. Celková délka navržené úpravy je 456,95 m.
c) Odvodnění komunikace: Bude zajištěno zřízením uličních vpustí s napojením kanalizační přípojkou DN 150 na vsakovací drenáž DN 200, délky 344,50 m. Na vsakovací drenáži DN 200, která je zavedena do silničního propustku, je navrženo umístění revizních šachet 1 až 7, plastového typu, s litinovým poklopem B 125, s jednostranným přítokem DN 150 pro připojení přípojky uliční vpusti. Stávající silniční příkop bude ve staničení 0,43690 ukončen vtokovou jímkou.
d) Dopravní značení: Stávající dopravní režim a svislé dopravní značení zůstane zachováno. Vodorovným dopravním značením V 11a bílé barvy bude vyznačena autobusová zastávka v jízdním pruhu komunikace a dále bude označena označníkem autobusové zastávky na jejím nástupišti. Přechody pro chodce budou označeny svislým dopravním značením IP 6 a vodorovným dopravním značením V 7a (Přechod pro chodce). Střední dělící ostrůvky na vjezdech do obce budou označeny svislým dopravním značením C 4a (Přikázaný směr objíždění vpravo) a Z 4b (Směrovací deska se šikmými pruhy vpravo) a vodorovným dopravním značením V 13 (Šikmé rovnoběžné čáry).
Nástupiště autobusové zastávky bude vyznačeno zřízením kontrastního pásu červené barvy na šířku 0,50 m od pojížděné hrany vozovky, na délku nástupní hrany 12,00 m a signálním pásem šířky 0,80 m z hmatové dlažby červené barvy vedeným k vodící linii. Silniční obrubník na nástupišti autobusové zastávky bude s nášlapem 160 mm dle požadavku provozovatele autobusové dopravy.
Přechody pro chodce jsou navrženy na začátku a konci úseku s ochrannými ostrůvky pro přecházení s délkou přechodu 3,00 až 3,55 m a samostatný přechod pro chodce ve staničení 0,30676, délky 5,62 m.
Výškové rozdíly u přechodů pro chodce a při ukončení chodníku jsou 20 mm. Snížení bude provedeno rampovou částí chodníku v délce 1,00 až 2,00 m při dodržení největšího sklonu 12,5 %. Varovný pás bude označovat místo, které je pro osoby se zrakovým postižením nebezpečné a hmatově definuje rozhraní mezi chodníkem a vozovkou v místě obrubníku sníženého na méně než 80 mm. Varovný pás bude zřízen v šířce 400 mm. Pro varovné pasy bude použita dlažba barevně i hmatově kontrastní, s výstupky pravidelného tvaru. Přirozená vodicí linie je tvořena sadovým obrubníkem s nášlapem 60 mm.
e) Inženýrské sítě: Stávající zařízení správců inženýrských sítí musí být během výstavby chráněna před poškozením. Před zahájením zemních prací bude nutné vytýčení podzemních vedení jejich správci, které zajistí zhotovitel a bude respektovat podmínky uvedené ve vyjádření o existenci sítí.
f) Veřejné osvětlení: Pro osvětlení navržených přechodů pro chodce je použito veřejné osvětlení napojené na stávající venkovní rozvod napojený z trafostanice TS BN 2881 Vatěkov. Pro osvětlení vozovky a chodníku jsou navrženy osvětlovací bezpaticové stožáry, výšky 6,20/7,20 m s výložníkem a instalovaným svítidlem, v počtu 4 ks. Pro osvětlení přechodů pro chodce jsou navrženy osvětlovací bezpaticové stožáry, výšky 6,00/6,80 m s výložníkem a instalovaným svítidlem, v počtu 6 ks. Stožáry budou kotveny pomocí betonových základů s vnitřním pouzdrem sloužícím pro vetknutí. Kovové části stožárů a výložníků budou metalizovány. Navržené veřejné osvětlení s celkovou délkou vedení 255,70 m bude propojeno se stávajícími okruhy veřejného osvětlení komunikací.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    28.04.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.05.2021