Veřená zakázka
Call centrum pro ohlašování v roce 2022
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory od doby účinnosti smlouvy do 15. 4. 2022. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami této ZD) je: A. Úvodní implementace a zaškolení operátorů B. Technické zabezpečení řešení call centra formou služby C. Personální obsazení call centra na první úrovni podpory v rozsahu max 10 přihlášených operátorů D. Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do helpdesku Zadavatele E. Kontrolní přístup do call centra pro Zadavatele F. Manažerské reporty a vyhodnocení provozu call centra Podmínky plnění a rozsah poskytovaných služeb jsou definovány v jednotlivých přílohách této ZD.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:30.11.2021