Veřená zakázka

Analýza stavu systémů a procesů, nástrojů a zvyklostí při správě klientských údajů včetně návrhu nového procesního, informačního a datového modelu péče o klienty

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Projekty a studie
CPV kódy:
71241000-9 - Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
Popis:

Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje zajištění podrobné analýzy stávajících CRM systémů, procesů komunikace a péče o klienty, jejíž součástí bude i zpracování konceptů uživatelských prostředí při správě klientských údajů, kontaktů a při komunikaci s klienty (CRM) a navržení dalšího možného rozvoje. Při svém plnění bude vybraný dodavatel povinen zohlednit aktuální situaci VZP ČR, plánované rozvojové projekty a iniciativy. Součástí předmětu veřejné zakázky je vypracování kompletní dokumentace k analýze, jenž musí obsahovat použité zdroje informací, metody obsahující konkrétní zjištění a dovozené závěry. Podrobné vymezení předmětu plnění veřejné zakázky je uvedeno v Příloze č. 1 Výzvy – „Obchodní podmínky“.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    04.03.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.06.2021