Veřená zakázka
Analýza stavu systémů a procesů, nástrojů a zvyklostí při správě klientských údajů včetně návrhu nového procesního, informačního a datového modelu péče o klienty
Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje zajištění podrobné analýzy stávajících CRM systémů, procesů komunikace a péče o klienty, jejíž součástí bude i zpracování konceptů uživatelských prostředí při správě klientských údajů, kontaktů a při komunikaci s klienty (CRM) a navržení dalšího možného rozvoje. Při svém plnění bude vybraný dodavatel povinen zohlednit aktuální situaci VZP ČR, plánované rozvojové projekty a iniciativy. Součástí předmětu veřejné zakázky je vypracování kompletní dokumentace k analýze, jenž musí obsahovat použité zdroje informací, metody obsahující konkrétní zjištění a dovozené závěry. Podrobné vymezení předmětu plnění veřejné zakázky je uvedeno v Příloze č. 1 Výzvy – „Obchodní podmínky“.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:04.03.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:02.06.2021