Veřená zakázka
Administrace veřejných zakázek pro Kancelář Poslanecké sněmovny
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní administrace veřejných zakázek v Kanceláři Poslanecké sněmovny jakožto zadavatele, na základě uzavřené Rámcové dohody a následně konkrétních dílčích objednávek s jedním dodavatelem. Předmětem bude kompletní administrace následujících zadávacích řízení (dle aktuálních potřeb zadavatele, které budou zhmotněny v dílčích objednávkách): 1) Otevřené řízení (v nadlimitním i podlimitním režimu) 2) Zjednodušené podlimitní řízení 3) Jednací řízení s uveřejněním / Užší řízení 4) Veřejná zakázka malého rozsahu Podrobně je předmět veřejné zakázky specifikován v příloze č. 4 - Závazný návrh rámcové dohody. Jednotlivé výše uvedené druhy zadávacích řízení budou dodavatelem naceněny paušální částkou (do limitu odpracovaného počtu hodin, viz níže, přičemž při překročení tohoto limitu budou další práce účtovány hodinovou sazbou – dle skutečně odpracovaného a objednatelem odsouhlaseného počtu hodin). Limity počtu odpracovaných hodin pro paušální částku: • Otevřené řízení (v nadlimitním i podlimitním režimu) – 35 hodin • Zjednodušené podlimitní řízení – 25 hodin • Jednací řízení s uveřejněním / Užší řízení – 40 hodin • Veřejná zakázka malého rozsahu – 15 hodin
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.03.2024