Veřená zakázka

ZŠ Vyhlídka - Rekonstrukce učebny chemie na biologicko-chemickou učebnu - část 003 Počítače + software

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy
IT ->  Ostatní
CPV kódy:
30200000-1 - Počítače,
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka a instalace hardware a software vybavení včetně dalšího technického vybavení pro biologicko – chemickou učebnu a zázemí v rámci projektu „ZŠ Vyhlídka - Rekonstrukce učebny chemie na biologicko-chemickou učebnu“, a to v souladu s technickou specifikací, která je uvedena v projektové dokumentaci zpracované ARTING plus, s.r.o., se sídlem 40. pluku 1582, 757 01, Valašské Meziříčí, IČO. 26793539 a v Položkovém rozpočtu, které tvoří přílohy zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky je rovněž:
- doprava předmětu veřejné zakázky (včetně jeho součástí a příslušenství) do místa plnění, jeho instalace, včetně připojení do počítačové sítě v místě plnění a uvedení do provozu v místě plnění, úklid a řádná likvidace a odvoz veškerých obalových a přepravních materiálů a odpadů vzniklých při plnění veřejné zakázky, a to v souladu s platnou legislativou;
- předání veškerých dokladů, které jsou nutné k převzetí a užívání předmětu veřejné zakázky (zejména dokladů, ze kterých vyplývá způsob použití předmětu veřejné zakázky, jeho údržby, identifikace jeho výrobce, návody k obsluze, záruční listy, certifikáty, atesty, prohlášení o shodě atd.). Veškeré doklady musí být v tištěné podobě v českém jazyce vyjma odborných technických výrazů. Z předaných dokladů musí také vyplývat, že odevzdaný předmět splňuje požadavky na jeho použití zadavatelem k danému účelu podle právních předpisů a technických norem platných a účinných ke dni odevzdání předmětu veřejné zakázky zadavateli;
- dodání potřebného softwarového vybavení pro zprovoznění služeb včetně implementace instalace do počítačové sítě a nastavení tak, aby předmět veřejné zakázky byl po předání zadavateli prokazatelně provozuschopný a nevykazoval žádné zásadní vady, které by bránily užívání softwaru k účelu, ke kterému byl vytvořen a poskytnutí potřebných licencí na software zadavateli;
- provedení školení na správu počítačů. Školení musí obsahovat pomoc s úvodními kroky před správou počítačů. Školení proběhne v místě plnění, rozsah školení bude 1 den. Obsah školení bude předán formou manuálu v listinné podobě nebo na elektronickém nosiči zadavateli. Dále je dodavatel povinen poskytovat zadavateli následnou technickou podporu a servis k předmětu veřejné zakázky, a to po dobu 24 měsíců (od předání a převzetí předmětu veřejné zakázky);
- veškeré další činnosti nutné k řádné realizaci předmětu veřejné zakázky.

Termín zahájení plnění: na základě výzvy zadavatele k zahájení plnění – předpoklad konec února 2025 (budou probíhat pouze přípravné práce a práce mimo budovu školy)
Instalace v místě plnění: na základě výzvy zadavatele (po provedení stavebních úprav a instalaci nábytku): předpoklad od 15. 4. 2025
Termín dokončení: nejpozději do 16. 5. 2025

Prohlídka místa plnění: 17.1.2025 10:00 hod.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.01.2025