Veřená zakázka

ZŠ Štěpánkovice – odborná učebna

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je modernizace stávající učebny ZŠ Štěpánkovice. Díky této modernizace vznikne moderní multimediální učebna sloužící pro výuku cizích jazyků (AJ, NJ) a informatiky. Modernizovaná učebna bude mít kapacitu 20 žáků a bude vybavena sítí žákovských pracovišť, interaktivní tabulí, projektorem, kvalitním ozvučením a dalším prvky odpovídajícími současným požadavkům na moderní multimediální a interaktivní výuku. Realizace této veřejné zakázky je realizována v rámci projektu ZŠ Štěpánkovice - odborná učebna (reg. č. CZ.06.2.67/0.0/0.0/19_116/0013168). Část 1 VZ – IT vybavení Předmětem této části veřejné zakázky je dodávka prvků informačních technologií (hardware a software) v rozsahu uvedeném v příloze č. P04a_Položkový výkaz vybavení s minimální požadovanou specifikací – IT vybavení. Část 2 VZ – nábytek Předmětem této části veřejné zakázky je dodávka nábytkového vybavení, s tím spojené kabeláže a dále dodávka zátěžového koberce do odborné učebny v rozsahu uvedeném v příloze č. P04b_Položkový výkaz vybavení s minimální požadovanou specifikací – nábytek. Součástí dodávek v rámci obou částí veřejné zakázky je rovněž: a) doprava na místo plnění (dopravu do místa plnění zajišťuje na své náklady a nebezpečí účastník zadávacího řízení), montáž a instalace nového vybavení, b) předání záručních listů, prohlášení o shodě jednotlivého vybavení (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky) a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce, c) předání návodů k obsluze jednotlivého vybavení v českém jazyce (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky), d) zaškolení vyučujících určených kupujícím e) uvedení všech povrchů dotčených realizací dodávky do původního stavu (komunikace, místnosti apod.). f) odvoz a likvidace všech obalů a dalších materiálů použitých při plnění veřejné zakázky, v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, g) součástí dodávky je bezplatný záruční servis po dobu záruční doby, která je specifikována v příloze č. 4 Položkový výkaz vybavení s minimální požadovanou specifikací této výzvy a zadávací dokumentace. Pokud není u některé položky v příloze č. 4 Položkový výkaz vybavení s minimální požadovanou specifikací této výzvy a zadávací dokumentace záruční doba uvedena, činí záruční doba 24 měsíců. Záruční doba bude uvedena na záručním listu anebo dodacím listu/předávacím protokolu. Podrobně je předmět veřejné zakázky definován v obchodních podmínkách a technické specifikaci.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    12.05.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    31.05.2022