Veřená zakázka

ZŠ Lučany nad Nisou – dodávka nábytku

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39100000-3 - Nábytek,
39160000-1 - Školní nábytek
Popis:

Předmětem veřejné zakázky „ZŠ LUČANY NAD NISOU – DODÁVKA NÁBYTKU“ je zajištění dodávky nábytku a technického vybavení do rekonstruovaných i nově budovaných prostor základní školy.
- Nábytek do učeben
- Nábytek do kabinetu
- Nábytek do skladu
dle projektové dokumentace, kterou zpracoval generální dodavatel společnost Project A plus, s.r.o., Husova 591, 511 01 Turnov a dle výkazů výměr, které tvoří přílohy č. 8 zadávací dokumentace.
V podrobnostech jsou dodávané položky definovány přílohami č. 2 až 8, které tvoří přílohy technické povahy (půdorys). Součástí dodávky je také doprava dodávaného zboží, jeho instalace a úklid prostor.
Informace k projektové dokumentaci: Předmětem této zadávací dokumentace je realizace projektu vybavení odborných učeben na Základní škole Lučany nad Nisou. Celý projekt je komplexně zaměřen na modernizaci a rozšíření výukových prostor školy, a to prostřednictvím tří dílčích podprojektů:
1. Vybavení odborné učebny polytechniky a robotiky,
2. Vybavení podkrovní učebny přírodních věd,
3. Vybavení nové čtyřpodlažní přístavby školy, která zahrnuje:
• Dílny
• Odbornou učebnu cizích jazyků
• Odbornou učebnu fyziky
• Astrofyzikální posluchárnu
Veškeré požadavky a specifikace jsou zahrnuty do jedné společné projektové dokumentace. Tento přístup byl zvolen za účelem zajištění jednotného technického a estetického řešení v rámci celého školního areálu.
Z důvodu požadavku investora na profesní rozdělení zakázky bude projekt realizován prostřednictvím dvou samostatných zadávacích řízení:
• První zadávací řízení se týká dodávky nábytku do všech dotčených učeben a prostor, toto je předmětem této veřejné zakázky.
• Druhé zadávací řízení se zaměřuje na dodávku elektroniky a audiovizuální techniky, která bude soutěžena jako jeden celek, nicméně její realizace bude rozdělena do dvou etap:
o 1. etapa: dodávka nezbytně nutné elektroniky potřebné k základnímu provozu a výuce,
o 2. etapa: doplnění o rozšířené audiovizuální pomůcky a vybavení.
TOTO NENÍ PŘEDMĚTEM TOHOTO ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
Tato struktura výběrových řízení reflektuje snahu investora o efektivní a odborně zaměřené řešení dodávky v jednotlivých profesních oblastech, a zároveň zajišťuje koordinovaný průběh realizace celého projektu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    03.09.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.09.2025