Veřená zakázka

ZŠ JUDr. J. Mareše - oprava/výměna výtahu na potraviny ve školní jídelně - opakované

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnostiAuto-moto, doprava
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Auto-moto, doprava ->  Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby Opravy, revize a servis
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba budov
CPV kódy:
50000000-5 - Opravy a údržba
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je generální oprava (odstranění závad) příp. kompletní výměna výtahu na potraviny ve školní jídelně na ZŠ a MŠ JUDr. J. Mareše dle Inspekční zprávy e.č. 99-01645/4 ze dne 25.04.2022, kterou zpracovala servisní firma ELVÝZ, s.r.o., Znojmo. Odstraněny budou kompletně veškeré závady obsažené v odstavci „Inspekční nález“. V případě nabídky kompletní výměny výtahu bude nový výtah odpovídat min. specifikaci dané touto inspekční zprávou. Další specifikace předmětu zakázky: - dodávka, skladování, správa, zabudování a montáž veškerých dílů a materiálů, které se stanou součástí předmětu díla, - zřízení a odstranění staveniště a zařízení staveniště, zřízení, rozvody, spotřeba a provoz přípojek vody a energií během provádění díla, zajištění přístupu k jednotlivým úsekům stavby za účelem provádění prací, uvedení staveniště do původního stavu (celkový úklid stavby, staveniště a okolí staveniště před předáním a převzetím předmětu díla), - uvedení dočasně využívaných prostor a ploch do původního stavu, - zajištění bezpečnosti všech osob, chodců a vozidel na staveništi a v okolí staveniště, - odvoz odpadu vzniklého při realizaci díla, zajištění jeho dočasného nebo trvalého uložení, resp. předání těchto odpadů do vlastnictví osobě oprávněné k jejich převzetí podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, není-li touto osobou přímo zhotovitel, - vytvoření všech záznamů, kterými bude prokázáno dosažení pře-depsané kvality a předepsaných technických parametrů díla s ohle-dem na předmět využití; předání prohlášení o shodě dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění poz-dějších předpisů, k výrobkům, které budou zabudovány do díla, - záruka za jakost díla bude min. 60 měsíců ( účastník může nabíd-nout záruku vyšší), - nabídková cena zahrnuje veškeré náklady nutné k realizaci před-mětu zakázky, - při předání díla bude objednateli předána revizní zpráva na dotčený výtah, ze které bude patrné, že veškeré závady byly odstraněny, - v případě výměny výtahu jsou součástí díla všechny práce nutné k bezvadnému provedeni díla tj.: dodávka a montáž vlastního zařízení, doprava, instalace přívodního kabelu k hlavnímu vypínači výtahu včetně patřičného jističe a revize, demontáž a likvidace stávajícího zařízení, veškeré související stavební a malířské práce, technick6 dokumentace výtahu, výchozí revize.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    19.10.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.11.2022