Veřená zakázka
Zpracování PD Rekonstrukce skateparku v Klášterci nad Ohří
Stavebnictví a související činnosti -> Projektové, architektonické a související činnosti
Předmětem zakázky je vypracování projektové dokumentace jejíž předmětem bude rekonstrukce stávajícího skateparku v Klášterci nad Ohří. Navržen bude nový monolitický betonový skatepark v novém dispozičním uspořádání, které bude odpovídat aktuálním trendům. Nový skatepark bude situován na ploše stávajícího skateparku. Současné oplocení bude demontováno a nebude nahrazeno novým. V rámci projektu bude navrženo nové osvětlení skateparku, které umožní jeho využití i za snížené viditelnosti.
Požadována je projektová dokumentace ve stupni pro potřeby odpovídajícího stavebního řízení např. územní řízení a stavební povolení. Projektová dokumentace bude vypracována v podrobnostech pro provedení stavby včetně rozpočtu a slepého výkazu výměr. Tato dokumentace bude sloužit zároveň jako příloha zadávací dokumentace pro výběr zhotovitele stavby a následně bude podkladem pro realizaci stavby. Součástí zakázky bude součinnost při zodpovídání dotazů při výběru dodavatele stavebních prací.
Dokumentace bude dále zpracována pro potřeby podání žádosti o dotaci z Národní Sportovní Agentury.
Konkrétní pravidla budou upřesněna po uveřejnění příslušného dotačního titulu.
Zakázka bude složena z následujících činností:
* zaměření (výškopis a polohopis)
* průzkum a posouzení stavu stávajícího terénu vč. potřebných sond a statického posouzení
* návrh stavby včetně projednání se zadavatelem
* vypracování dokumentace pro příslušné povolení v rozsahu pro zadání a pro provedení stavby
* příslušná povolení pro umístění a povolení stavby
* vyjádření dotčených orgánů
* inženýrská činnost pro příslušné řízení vč. nabytí právní moci
* výkaz výměr a kontrolní rozpočet v cenové hladině ÚRS aktuální, resp. platné verze
* výkaz výměr a kontrolní rozpočet bude rozdělený na uznatelné a neuznatelné náklady akce, dle podmínek dotace
* koordinace v rámci dotace ( komunikace s administrátorem dotace a případné úpravy v PD)
Požadovaný počet výtisků PD:
4x PD v úrovni pro provedení stavby včetně položkových výkazů výměr, rozpočtů, vyjádření účastníků řízení a dotčených orgánů státní správy z toho dvě paré potvrzené a orazítkované příslušným stavebním úřadem (pro potřeby podání žádosti o dotaci) + dtto v elektronické podobě na CD ve formátu PDF a v otevřeném formátu DWG, DGN, DOC, XLS apod.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:13.01.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:26.01.2022