Veřená zakázka

Zpracování PD na zkapacitnění parkování u zdravotního střediska v ulici Sadová v Klášterci nad Ohří

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
CPV kódy:
71000000-8 - Architektonické, stavební, technické a inspekční služby
Popis:

Předmětem zakázky je vypracování projektové dokumentace na zkapacitnění parkování u zdravotního střediska v ulici Sadová v Klášterci nad Ohří. Projektová dokumentace bude řešit úpravu stávajícího parkového stání u zdravotního střediska, vybudování stání nového na p.č. 1054/1 a úpravu parkového stání na p.č. 1060/1 od křižovatky z ulicí Chomutovská. Při řešení parkoviště na p.č. 1060/1 je nutné řešit i zúžení chodníku na levé straně komunikace. Řešené území je přílohou této zadávací dokumentace. Součástí projektové dokumentace bude zrušení "spojovacího krčku" mezi dostavbou a původním zdravotním střediskem, ve spojovacím krčku se nachází elektro rozvaděč pro prostory dostavby, což je nutno vyřešit. Také se bude rušit boční zeď a terasa u č.p.528. Dále bude dokumentace řešit odstranění "květináče" mezi oddělením pro dospělé a lékárnou se současným zúžením zpevněných ploch a výsadbou stromořadí na kmeni středem regenerované plochy. Kolem vzniklého náměstíčka by mělo být možné projet malým vozidlem údržby bez nutnosti se otáčet. Součástí projektové dokumentace bude rekonstrukce veřejného osvětlení, zřízení kontejnerového stání, umístění mobiliáře (lavičky, odpadkové koše, držák na kola...). Rampy ke vchodům do střediska se mohou zrušit a nahradit úpravou vchodu na bezbariérový.

DOPORUČUJEME PROHLÍDKU MÍSTA PLNĚNĚÍ.
Požadována je projektová dokumentace ve stupni pro územní řízení a stavební povolení, v podrobnostech pro provedení stavby včetně rozpočtu a slepého výkazu výměr. Tato dokumentace bude sloužit zároveň jako zadávací dokumentace pro výběr zhotovitele a realizaci stavby. Součástí zakázky bude součinnost při zodpovídání dotazů při výběru dodavatele stavebních prací.
Zakázka bude složena z následujících činností:
* zaměření (výškopis a polohopis)
* průzkum a posouzení stavu stávajícího terénu vč. potřebných sond a statického posouzení
* rozbor živičné vozovky PAU
* návrh stavby včetně projednání se zadavatelem
* vypracování dokumentace pro společné povolení v rozsahu pro zadání a pro provedení stavby
* příslušná povolení pro umístění a povolení stavby
* vyjádření dotčených orgánů
* inženýrská činnost pro společné řízení vč. nabytí právní moci
* výkaz výměr a kontrolní rozpočet v cenové hladině ÚRS aktuální, resp. platné verze
Požadovaný počet výtisků PD:
6x PD v úrovni pro provedení stavby včetně položkových výkazů výměr, rozpočtů, vyjádření účastníků řízení a dotčených orgánů státní správy + dtto v elektronické podobě na CD ve formátu PDF a v otevřeném formátu DWG, DGN, DOC, XLS apod.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    26.05.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.06.2021