Veřená zakázka

Zhotovování stomatologických protetických výrobků v roce 2017 - rámcová dohoda

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Olomoucký kraj
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
CPV kódy:
33141820-4 - Zuby
Popis:

Na základě tohoto výběrového řízení bude s vítěznou firmou uzavřena rámcová dohoda, dále jen "dohoda" na rok 2017 na dodávku služby zhotovování stomatologických protetických výrobků. Bude uzavřena na dobu od února 2017 od podpisu poslední smluvní stranou do 31.12.2017. Předpokládaná výše v součtu měsíčních plnění na základě výzvy k plnění (objednávky) je do 300 000,- Kč. Tato částka může být však i nižší, bez závazků ji naplnit, bude záviset od konkrétních dílčích plnění na základě skutečné potřeby protetických výrobků. V příloze tohoto výběrového řízení je tabulka s vyjádřením cenového koše požadovaných protetických výrobků. Vyplněnou tabulku vložte jako přílohu Vaší nabídky, nevyplnění některé položky v tabulce je nedodržení zadaných požadavků. Současně uveďte Vámi navrhovanou procentní slevu z v tabulce neuvedených výrobků nebo materiálu. V tabulce je nastaven výpočet ceny bez DPH (protetické výrobky jsou osvobozeny od DPH, cena konečná zahrnuje i ostatní náklady např. na dopravu, na dodání do míst plnění atp). Ceny nesmí být vyšší a současně výrazně nižší než je v místě a čase obvyklé a musí být dodrženy po celou dobu trvání "dohody". Tyto ceny budou uvedeny v ceníku stomatologických protetických výrobků, který bude přílohovou součástí rámcové dohody. Stomatologické protetické výrobky, materiál, neuvedené v cenovém koši budou dodavatelem účtovány v ceně platného ceníku dodavatele s procentním vyjádřením slevy. Součástí zadávací dokumentace je návrh "dohody", který vyplňte (vyplňte žlutá pole), vytiskněte, podepište, opatřete otiskem svého razítka a ve skenu vložte do Vaší nabídky. Takto nevyplněný a nepodepsaný návrh "dohody" dodavatelem je nesplnění zadání VZ. Zadavatel si vyhrazuje provádět formální úpravy "dohody" do jejího konečného potvrzení oběma stranami. Součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných základních kvalifikačních předpokladů - kvalifikace dle § 74 odst. 1, písm. a) až e) ZZVZ - možný vzor uveden v příloze (čestné prohlášení) této VZMR a sken či kopii výpisu z Rejstříku trestů nebo sken či kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vygenerovaný informačním systémem o veřejných zakázkách. Dále součástí Vaší nabídky je doložení požadovaných profesních předpokladů dle § 77 odst. 1 ZZVZ - ověřený výpis z obchodního rejstříku (sken či kopie) pokud je dodavatel v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán a doložení dle § 77 odst. 2 písm. a) ZZVZ - doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu VZ ve formě ověřené kopie či skenu. Bez těchto dokumentů je nabídka nepřijatelná. Požadavky na zhotovení konkrétních výrobků budou prováděny formou samostatných písemných žádanek. Místem plnění je: CZdrS, Letecká 1, budova č. 11, místnost č.14, Letecká kasárna, 796 01 Prostějov /// CZdrS, Libušina 113, budova č.6, místnost č. 126, kasárna CO, 779 00 Olomouc - Chválkovice v pracovních dnech v době od 07:00 do 15:00 hodin po celou dobu trvání "dohody". Hodnotícím kritériem bude nejnižší nabídková cena za dodržení všech podmínek zadání VZMR. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Kontaktní osoby: kpt. MDDr. Klajblová, tel. 973 411 641 /// MUDr. Dvořák, tel. 973 404 013 /// Ing. Novotný, tel. 973 404 008 /// p.Žabková, tel. 973 404 009, mobil 702 011 452.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    25.01.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.02.2017