Veřená zakázka

Zdravotnické přístroje II, část 1 – Rentgenové přístroje

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Přístroje Technologie, stroje, přístroje a elektronikaOpravy, revize a servis
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
33111000-1 - Rentgenové přístroje,
50421200-4 - Opravy a údržba rentgenových přístrojů
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka zdravotnických prostředků (přístrojů, jejich součástí a příslušenství, výrobků, atd., jejich instalace, zaškolení obsluhy a provádění jejich záručního servisu a dále pozáručního servisu po dobu 8 let po uplynutí záruky.

Veřejná zakázka je rozdělena na následujících 5 částí:
- část 1 – Rentgenové přístroje,
- část 2 – Magnetická rezonance,
- část 3 – Monitoring tělesného složení (BCM),
- část 4 – Elektrokoagulační jednotka,
- část 5 – Skříň na materiál (kloubní náhrady).

V rámci tohoto zadávacího řízení je zadávána pouze část 1 veřejné zakázky.

Předmětem části 1 veřejné zakázky je:
- demontáž stávajících 2 ks rentgenových přístrojů a jejich ekologická likvidace,
- dodávka 2 ks nových rentgenových přístrojů, jejich součástí a příslušenství (vč. jejich montáže, případných souvisejících stavebních úprav, jejich uvedení do provozu a zaškolení obsluhy), a to dle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 Zadávací dokumentace pro tuto část veřejné zakázky,
- zaškolení obsluhy v rámci instalace dle zákona č. 89/2021 Sb., o zdravotnických prostředcích, a zaškolení obsluhy všech zadavatelem určených pracovníků (10 osob) na dodaném a nainstalovaném zařízení v Nemocnici Pelhřimov v rozsahu min. 5 pracovních dnů, přičemž veškerá zaškolení budou provedena česky mluvícím aplikačním specialistou,
- poskytování záručního servisu dodaných přístrojů po celou dobu záruční lhůty v délce min. 24 měsíců ode dne jejich převzetí zadavatelem,
- provádění autorizovaného pozáručního servisu po dobu dalších osmi let ode dne uplynutí záruční lhůty,
a to tak, aby uvedený předmět byl plně funkční a mohl být plně využíván ke svému účelu popsanému v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.

Další informace o předmětu této části veřejné zakázky jsou uvedeny v níže uvedené Zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

Jedná se o opakované zadávací řízení téže části 1 veřejné zakázky, které bylo zahájeno poté, co předchozí zadávací řízení zahájené dne 21. 10. 2022 bylo dne 29. 11. 2022 zrušeno. Text Zadávací dokumentace a některých jejích příloh byl poté upraven, a proto jsou dodavatelé povinni pro zpracování svých nabídek použít výlučně dokumenty tvořící zadávací dokumentaci poskytovanou v tomto zadávacím řízení (!).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    01.02.2023