Veřená zakázka
Zavedení prvků eGovernmentu ve městě Hodonín – pořízení informačního systému na Správu majetku města
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem zakázky je dodávka informačního systému na správu majetku a jeho implementace. Aplikace bude instalována na hardware objednatele (tzv. on premise). Předmětem zakázky je rovněž provádění pravidelných aktualizací aplikace a její údržba po dobu trvání smlouvy. Předmětem plnění je implementace aplikace u objednatele a realizace změn k aplikaci dle požadavků objednatele (dále jen „implementace“) minimálně v následujícím rozsahu: a) konzultace, analýza požadavků a prostředí objednatele; b) úpravy (parametrizace, import dat, nastavení stavových WorkFlow’s případné customizace aplikace) modulů aplikace; c) testování a implementace na server objednatele, odstranění vad; d) převod dat ze stávajících systémů a import dostupných dat, zejména pasportizačních; e) školení zaměstnanců objednatele v aplikaci 1x ročně po dobu trvání smlouvy (školení proběhne vždy nejpozději do 1 měsíce od požadavku objednatele na proškolení v sídle objednatele); f) postimplementační podpora dle požadavků objednatele a následný import dat z realizované pasportizace; g) vyhotovení a předání dokumentace k aplikaci (manuál pro práci s aplikací) v českém jazyce.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:30.04.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:26.05.2025