Veřená zakázka

Záruční a pozáruční servis pro služební vozidla Kanceláře Senátu

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Auto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby
CPV kódy:
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Popis:

Záruční a pozáruční servis a běžné opravy, klempířské a lakýrnické opravy služebních vozidel Kanceláře Senátu. Jedná se o 38 vozidel, jejichž počet se může v průběhu plnění předmětu veřejné zakázky měnit. Průměrný počet ujetých kilometrů činí cca 25 000 km na jedno vozidlo za rok. Přesná technická specifikace osobních motorových vozidel je uvedena v příloze této zadávací dokumentace. Při servisu a opravách bude používáno schválené a kalibrované diagnostické zařízení, měřící přístroje, nářadí a budou dodrženy technologické postupy stanovené výrobcem. Při opravách budou používány originální náhradní díly. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je i komplexní zabezpečení asistenční služby na celém území ČR a Evropy (opravy) a odtahy vozidel. Asistenční služba musí být dostupná 24 hodin denně, po celou dobu trvání smluvního vztahu. V případě požadavku zadavatele musí být uchazeč schopen poskytnout zadavateli náhradní vůz, přepravit posádku vozidla, provést drobnou opravu přímo na místě. Zadavatel požaduje ze strany dodavatele garantovaný příjem vozidel do opravy i bez předchozího objednání a zároveň požaduje po dodavateli začít s opravou ihned po přijetí vozidla do opravy v případě servisní prohlídky nebo běžné opravy. Vozidla budou při převzetí (po servisu, opravě, apod.) vně i uvnitř čistá. Součástí nabídky musí být prokázání profesní způsobilosti dle § 77 ZZVZ: Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Způsob prokázání: Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Obchodní podmínky zadavatel stanovil v návrhu smlouvy, který předkládá jako součást zadávací dokumentace. Dodavatel do návrhu smlouvy doplní své údaje. Dodavatelem upravený návrh smlouvy předloží zadavateli v nabídce. V případě, že dodavatel shledá v návrhu smlouvy nejasnosti, vyžádá si od zadavatele dodatečné informace. Dodavatelem upravený návrh smlouvy musí akceptovat ustanovení obecně závazných právních předpisů vztahujících se k provádění této veřejné zakázky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.04.2021