Veřená zakázka
Zařízení pro průběžné vážení, detekci kovů a etiketování balíčků masa
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
42215000-6 - Stroje pro průmyslovou přípravu nebo výrobu potravin a nápojů,
42220000-4 - Části strojů na výrobu potravin, nápojů a pro zpracování tabáku,
51542000-3 - Instalace a montáž strojů na výrobu potravin a nápojů a pro zpracování tabáku,
51542100-4 - Instalace a montáž strojů na výrobu potravin
			Předmětem zakázky je dodávka 1 ks zařízení pro průběžné vážení a etiketování balíčků masa, mletých masných polotovarů a mletého masa balených do ochranné atmosféry a 1 ks zařízení pro detekci kovů jako samostatně stojící jednotku v rámci realizace projektu ”Optimalizace bourání vepřového masa a vývoj a inovace výroby masných polotovarů“.  Projekt je předkládán jako součást Žádosti o dotaci z PRV, v rámci Opatření 16. Spolupráce Podopatření 16.2 Podpora vývoje nových postupů a technologií Operace 16.2.2 Podpora vývoje nových produktů, postupů a technologií při zpracování zemědělských produktů a jejich uvádění na trh.
  
  
  II. Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky
  
  
  Zadavatel požaduje následující:
  
  Zadavatel požaduje dodat 1 ks zařízení pro průběžné vážení a etiketování balíčků masa, mletých masných polotovarů a mletého masa balených do ochranné atmosféry a 1 ks zařízení pro detekci kovů jako samostatně stojící jednotku (dále jen „Zařízení“) dle specifikace a dle kupní smlouvy.
  
  Bližší technická specifikace zařízení je uvedena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Dispoziční schéma umístění zařízení je uvedeno v příloze č. 5 této zadávací dokumentace.
  
  Účastník je povinen ve své nabídce popsat navrhované řešení plnění zakázky, ze kterého musí vyplývat, že nabízené plnění splňuje technické požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci (zejména v příloze č. 2).
  
  
  Předpokládaná doba plnění předmětu zakázky:
  
  Lhůty plnění zakázky jsou definovány v článku 2 Kupní smlouvy.
  
  Ukončení předmětu zakázky: 		 nejpozději do 31. 12. 2019	
  
  Zadavatel předpokládá podepsání Kupní smlouvy do deseti dnů od oznámení výsledku výběrového řízení.
  
  Místo plnění předmětu zakázky:
  Výrobní areál Kosteleckých uzenin a.s. v Plané nad Lužnicí, PSČ 391 11
  
  
  
  Předpokládaná hodnota zakázky:
  Předpokládaná hodnota zakázky činí 3 500 000 Kč bez DPH.
  
  Adresa profilu zadavatele:
  https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kostelecke-uzeniny-a-s
		
- 
			calendar_todayDatum zahájení zakázky:05.10.2019
- 
			calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:04.11.2019