Veřená zakázka
Zajištění transakcí prostřednictvím platebních terminálů pro pokladny SPH
Předmětem plnění je závazek dodavatele zajistit po dobu 4 let od uzavření smlouvy přijímání platebních karet VISA, Eurocard/Mastercard, Maestro prostřednictvím platebních terminálů umístěných na pokladnách informačních center Správy Pražského hradu na Pražském hradě a zprostředkovat tak pro zadavatele platební transakce a jejich odesílání vždy za předchozí pracovní den na účet zadavatele vedený u ČNB. Součástí plnění dodavatele je zároveň bezplatné poskytnutí (výpůjčka) 14 kusů platebních terminálů, jejich instalace a propojení s pokladním systémem zadavatele (tj. on-line komunikace s terminálem přes sériový port RS232 nebo přes TCP/IP protokol), zaškolení zaměstnanců zadavatele na jejich používání a poskytování potřebného servisu a poradenství 7 dní v týdnu alespoň v čase od 8:00 hod do 18:00 hod.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:13.06.2022