Veřená zakázka

Zajištění stravovacích služeb pro klienty, zaměstnance a ostatní strávníky Geriatrického centra Týniště nad Orlicí

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Královéhradecký kraj
Kategorie:
Stravování a potraviny
CPV kódy:
55321000-6 - Příprava jídel,
55322000-3 - Vaření jídel,
55511000-5 - Provozování závodních jídelen a jiných jídelen pro vyhrazené zákazníky
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dobu neurčitou k zabezpečení stravovacích služeb pro klienty, zaměstnance a ostatní strávníky v souladu s platnou legislativou a normami kvality, včetně zajištění všech prací a služeb spojených se stravovacím provozem.

Součástí předmětu VZ jsou tedy následující činnosti:
• příprava celodenní stravy pro klienty domova pro seniory případně pro klienty domu s pečovatelskou službou a expedice na jednotlivá oddělení dle požadavků objednatele prostřednictvím potravinového výtahu, výdejních ohřívacích vozíků s gastronádobami a tabletového systému na jednotlivá oddělení s tím, že část rozvozu je prováděna po areálu centra,
• příprava stravy pro zaměstnance a její výdej v jídelně Geriatrického centra,
• příprava stravy a její výdej pro terénní pečovatelskou službu,
• komplexní zajištění zásobování pro provoz stravovacího zařízení,
• zajištění prací spojených s provozem, úklidem stravovacího zařízení, likvidací odpadů vzniklých při provozu,
• zajištění běžné údržby stravovacího provozu a zařízení

Příprava jídel pro klienty a zaměstnance Geriatrického centra Týniště nad Orlicí se řídí platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví, vyhláškou č.137/2004 Sb. o hygienických požadavcích na stravovací služby v platném znění a nařízením Evropského parlamentu a rady č. 852/2004 o hygieně potravy.

Geriatrické centrum Týniště nad Orlicí má aktuálně kapacitu 42 lůžek domova pro seniory, 20 klientů DPS a 37 zaměstnanců. Průměrný denní obrat je v rozsahu 42 klientských stravovacích jednotek pro klienty domova pro seniory, 15 klientských stravovacích jednotek pro klienty domu s pečovatelskou službou, 30 klientských stravovacích jednotek pro klienty terénní pečovatelské služby a 9 zaměstnaneckých stravovacích jednotek pro zaměstnance.

Specifikace služeb, tj. bližší požadavky, podmínky a časový harmonogram plnění, požadavky na celodenní klientskou stravu, a stravování zaměstnanců a ostatních strávníků, způsob objednávání stravy a dodávka stravy, jsou detailně vymezeny v Příloze č. 1A a 1B této ZD.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    11.04.2019
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.05.2019