Veřená zakázka

Zajištění školního stravování pro žáky Základní školy, Praha 2, Vratislavova 13

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stravování a potraviny
CPV kódy:
55321000-6 - Příprava jídel,
55322000-3 - Vaření jídel,
55500000-5 - Služby závodních jídelen a zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky,
55521200-0 - Dodávka jídel,
55523100-3 - Poskytování jídel pro školy,
55524000-9 - Zabezpečování pohostinských služeb pro školy
Popis:

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE


Název veřejné zakázky: „ZAJIŠTĚNÍ ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ PRO ŽÁKY
ZÁKLADNÍ ŠKOLY, PRAHA 2, VRATISLAVOVA 13“


Vážení,

v souladu s ustanovením § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ), se na Vás obracíme s


výzvou k podání nabídky a prokázání kvalifikace

ve zjednodušeném podlimitní řízení k výše uvedené veřejné zakázce na služby


I. Identifikační údaje veřejného zadavatele

Zadavatel: Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13
Sídlo: Vratislavova 64/13, Praha 2, PSČ 128 00
IČ: 47610425
Osoba oprávněná Mgr. et Bc. Jiří Trunda, ředitel školy
jednat za zadavatele


II. informace o druhu a předmětu veřejné zakázky

Druh veřejné zakázky: zjednodušené podlimitní řízení

Předmět veřejné zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je úplatné zajištění dodávek obědů pro žáky v rámci školního stravování, jehož zajištění ukládá zadavateli zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „školský zákon“). Obědy budou dodávány do školní jídelny – výdejny (dále jen výdejna) nacházející se v sídle objednatele ve školské budově ve Vratislavově ulici č. 13 v Praze 2.
Obědy budou připravovány v souladu s vyhláškou č. 107/2005, Sb., o školním stravování (dále jen vyhláška), ve znění pozdějších předpisů a dle receptur pro školní stravování.
Doba plnění:

Předpokládané zahájení 1. 9. 2014
Předpokládané ukončení: 30. 6. 2015

Místo plnění: Vratislavova 64/13, Praha 2

Plnění prostřednictvím subdodavatele

Zadavatel si vyhrazuje, že část veřejné zakázky výroba obědů nesmí být plněna subdodavatelsky.

III. přístup k zadávací dokumentaci

Zadávací dokumentace včetně příloh je nedílnou součástí této výzvy. Zadávací dokumentace je uveřejněna na profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/zakladni-skola-praha-2-vratislavova-13

IV. lhůta a místo k podání nabídek

Nabídky lze podat doporučeně poštou nebo prostřednictvím jiného doručovatele na adresu zadavatele tak, aby nabídka byla doručena nejpozději 17. července 2014 do 14:00 hodin, nebo osobně v sídle zadavatele od pondělí do pátku v těchto hodinách od 09:00 do 15:00. Uchazeč nabídky doručí v uzavřených obálkách opatřených na uzavření razítkem a podpisem oprávněné osoby uchazeče a dále názvem a adresou uchazeče. Obálka bude označena nápisem:

„Veřejná zakázka – ZAJIŠTĚNÍ ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ PRO ŽÁKY
ZÁKLADNÍ ŠKOLY, PRAHA 2, VRATISLAVOVA 13 - NEOTVÍRAT“

Lhůta pro podání nabídek končí dne 17. července 2014 ve 14:00 hodin.

Jiné doručení není považováno za řádné podání nabídky.


V. požadavky na prokázání kvalifikace

Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou součástí zadávací dokumentace.

VI. údaje o hodnotících kritériích

Údaje o hodnotících kritériích jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.


Děkujeme za podání nabídky.


S pozdravem


Mgr., Bc. Jiří Trunda
ředitel školy



Příloha: zadávací dokumentace k veřejné zakázce Zajištění školního stravování pro žáky
Základní školy, Praha 2, Vratislavova 13














ZADÁVACÍ DOKUMENTACE




k podání nabídky na veřejnou zakázku
zadávanou v rámci zjednodušeného podlimitního řízení podle ust. § 38
zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění




„ZAJIŠTĚNÍ ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ PRO ŽÁKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY, PRAHA 2, VRATISLAVOVA 13“










OBSAH

1 ZÁKLADNÍ ÚDAJE ………………………………………………………………………………. 5

1.1. ZADAVATEL A ZÁKLADNÍ ÚDAJE O VEŘEJNÉ ZAKÁZCE ………………………………………………………… 5
1.2. ÚVODNÍ USTANOVENÍ O ZADÁVACÍ DOKUMENTACI ……………………………………………………………… 5

2 PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ……………………………………………………………….. 6

2.1. KLASIFIKACE PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY …………………………………………………………………… 6
2.2. PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ……………………………………………………………………………………… 6
2.3. DOBA PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ………………………………………………………………………………….. 7
2.4. PŘEDMĚT PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY …………………………………………………………………………….. 7

3 OZNAČENÍ NABÍDEK, MÍSTO PODÁNÍ NABÍDEK, PODMÍNKY A POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY……………………………………………………………………………... 7

4 KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY ………………………………………………………………… 8

5 OBCHODNÍ PODMÍNKY …………………………………………………………………………... 9

6 ZPŮSOB URČENÍ NABÍDKOVÉ CENY ………………………………………………………… 10

VZOROVÝ SPOTŘEBNÍ KOŠ PRO ÚČELY HODNOCENÍ ……………………………………………………..11

7 ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK ………………………………………………………………. 12

8 MÍSTO A TERMÍN OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK ……………………………………………………. 12

9 DODATEČNÉ INFORMACE, PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ, DALŠÍ POŽADAVAKY…….. 12

10 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ …………………………………………………………………… 13


PŘÍLOHA Č. 1 –NÁVRH SMLOUVY …………….………………………………………………………………………………. 14
PŘÍLOHA Č. 2 – ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ O SPLNĚNÍ KVALIF. PŘEDPOKLADŮ V ZPŘ …………………………………20
PŘÍLOHA Č. 3 – ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ UCHAZEČE VE SMYSLU § 68 ODST. 3 ……………………………….. ……. 23
PŘÍLOHA Č. 4 – VZOROVÝ SPOTŘEBNÍ KOŠ ……………………………………………………………………………….. 25
PŘÍLOHA Č. 5 – SEZNAM SUBDODAVATELŮ ……………………………………………………………………………….. 26















1 ZÁKLADNÍ ÚDAJE A ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Zadavatel a základní údaje o veřejné zakázce

Název: Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13
Sídlo: Vratislavova 64/13, Praha 2
IČ: 47610425
Jednající/zastoupená: Mgr., Bc. Jiřím Trundou, ředitelem školy

Kontaktní osoba zadavatele pro zadávací řízení (dále jen ZŘ):
Mgr., Bc. Jiří Trunda, mail: reditel@vratislavova.cz, tel.: 737 258 863

Podlimitní veřejná zakázka „ZAJIŠTĚNÍ ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ PRO ŽÁKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY, PRAHA 2, VRATISLAVOVA 13“ je zadávána veřejným zadavatelem dle ust. § 2 odst. 2 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „ZVZ“ či „zákon o veřejných zakázkách“), a to ve zjednodušeném podlimitním řízení dle § 21 odst. 1 písm. f) ZVZ a § 38 ZVZ. Výsledkem tohoto zadávacího řízení by mělo být uzavření smlouvy o zajištění dodávek obědů s jedním uchazečem, jehož nabídka bude v souladu se zadávacími podmínkami vybrána jako nejvhodnější.

1.2. Úvodní ustanovení

Zadavatel zpracoval tuto zadávací dokumentaci dle svých nejlepších znalostí a zkušeností z oblasti zadávání veřejných zakázek s cílem zajistit transparentní, nediskriminační a hospodárné zadání veřejné zakázky. Zadavatel i přes nejlepší péči nemůže vyloučit, že budoucí názor orgánu dohledu na skutečnosti a procesy upravené v zadávací dokumentaci může být odlišný od názoru zadavatele. Zadavatel proto žádá uchazeče, aby neprodleně po převzetí této zadávací dokumentace tuto podrobili vlastnímu přezkoumání a v případě nesouhlasu s jakoukoliv skutečností, resp. procesem v ní obsaženým využili svého práva podat námitku ve smyslu ust. § 110 ZVZ. Námitku proti skutečnostem uvedeným v zadávací dokumentaci lze podat nejpozději do 5 dnů od skončení lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel dále upozorňuje uchazeče na skutečnost, že zadávací dokumentace je souhrnem požadavků zadavatele a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně platných předpisů. Uchazeč se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit nejen požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci, ale také ustanoveními příslušných obecně závazných předpisů.

Zadávací dokumentace je zveřejněna na profilu zadavatele, který umožňuje dálkový přístup každému dodavateli, na adrese
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/zakladni-skola-praha-2-vratislavova-13 a to po celou dobu lhůty pro podání nabídek.

Ve smyslu příslušných ustanovení ZVZ si zadavatel výslovně vyhrazuje právo oznámit následující rozhodnutí jejich uveřejněním na profilu zadavatele:

- rozhodnutí o vyloučení uchazeče z účasti v zadávacím řízení ve smyslu ust. § 60
odst. 2 ZVZ;
- rozhodnutí o vyloučení uchazeče z účasti v zadávacím řízení ve smyslu ust. § 76
odst. 6 ZVZ;
- oznámení o výběru nejvhodnější nabídky ve smyslu ust. § 81 odst. 4 ZVZ;




2 VYMEZENÍ PŘEDMĚTU PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

2.1. klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky

Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky dle číselníku Common Procurement Vocabulary (CPV) je:

Kód CPV 55500000-5 Služby závodních jídelen a
pohostinských služeb pro zákazníky
Kód CPV 55321000-6 Příprava jídel
Kód CPV 55322000-3 Vaření jídel
Kód CPV 55521200-0 Dodávka jídel
Kód CPV 55523100-3 Poskytování jídel pro školy
Kód CPV 55524000-9 Zabezpečování pohostinských služeb pro školy

2.2. Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je úplatné zajištění dodávek obědů pro žáky (včetně dovozu obědů) v rámci školního stravování, jehož zajištění ukládá zadavateli zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „školský zákon“). Obědy budou dodávány do školní jídelny – výdejny (dále jen výdejna) nacházející se v sídle objednatele ve školské budově ve Vratislavově ulici v Praze 2.

Obědy budou připravovány v souladu s vyhláškou č. 107/2005, Sb., o školním stravování (dále jen vyhláška), ve znění pozdějších předpisů, se Zásadami správné výrobní a hygienické praxe ve stravovacích službách (HACCP) a dle receptur pro školní stravování.
Dodávka obědů spočívá:

a) ve výrobě obědů v každý provozní den zadavatele

b) v dovozu vyrobených obědů ve vlastních nádobách dodavatele do výdejny
zadavatele, přičemž vozidlo, kterým se bude dovoz realizovat, musí splňovat
hygienické nároky a limity pro přepravu uvařených hotových jídel.

c) v odvozu prázdných čistých nádob z výdejny zadavatele následující provozní
den.

Kapacita výdejny činí 275 obědů, v současné době je stravováno 160 strávníků. Zadavatel provedl kvalifikovaný odhad počtu strávníků pro další školní rok, ze kterého vyplývá, že v době plnění veřejné zakázky se předpokládá maximální odběr 200 obědů v jednom provozním dnu. Obědy budou odebírány dle počtu a skladby strávníků, který bude denně upřesňován na den následující. Z nižšího počtu odebraných obědů, než je zadavatelem stanovený maximální počet, nevyplývají dodavateli žádná práva na náhradu škody či jiných nákladů.

Zadavatel požaduje dovoz obědů do výdejny každý provozní den tak, aby byly obědy nejpozději v 11:15 hodin předány zaměstnancům zadavatele v místě plnění.

Provozním dnem se pro účely této zadávací dokumentace rozumí kalendářní den, který není dnem pracovního klidu, pracovního volna, státním nebo ostatním svátkem, dnem volna uděleného z rozhodnutí ředitele školy a dnem školních prázdnin stanovených Ministerstvem školství. O dnech volna udělených z rozhodnutí ředitele školy a o dnech školních prázdnin bude dodavatel s předstihem informován.

Každý oběd se bude skládat z:

polévky nebo předkrmu
hlavního chodu
doplňku (salát, dezert, ovoce)
nápoje

Každý provozní den budou v nabídce dva druhy hlavních chodů

Zadavatel požaduje předávání jídelního lístku na následující týden v elektronické podobě nejpozději do pátku do 08:00 hodin předcházejícího týdne.

Objednatel bude objednávky obědů (včetně druhu hlavního chodu) pro jednotlivé věkové skupiny uskutečňovat jeden provozní den před dodávkou obědů, a to nejpozději do 13:30 hodin.

2.3. Doba plnění veřejné zakázky

Předpokládané zahájení: 1. 9. 2014
Předpokládané ukončení: 30. 6. 2015


2.4. Místo plnění veřejné zakázky

Školní jídelna-výdejna Základní školy, Praha 2, Vratislavova 13, na adrese Praha 2, Vratislavova 64/13.


3 OZNAČENÍ NABÍDEK, MÍSTO PODÁNÍ NABÍDEK, PODMÍNKY A POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY

3.1. Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky s uvedením adresy, na niž je možné zaslat oznámení podle § 71 odst. 5 nebo 6 ZVZ. Zadavatel doporučuje vložit nabídku do obalu, který bude zabezpečen proti náhodnému či samovolnému otevření přelepením spojů a na přelepení se doporučuje opatřit obal otiskem razítka a podpisem statutárního orgánu uchazeče nebo osoby oprávněné zastupovat uchazeče. Obal bude opatřen nápisem ve znění:

„Veřejná zakázka – ZAJIŠTĚNÍ ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ PRO ŽÁKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY, PRAHA 2, VRATISLAVOVA 13 - NEOTVÍRAT“

Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13
Vratislavova 64/13
128 00 Praha 2


Nabídku je možno podat:
a) osobně v sídle zadavatele v pracovních dnech v těchto hodinách:
09:00 – 15:00

b) doporučenou poštou nebo prostřednictvím jiného doručovatele na adresu zadavatele, tj. Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13, Vratislavova 64/13, 128 00 Praha 2

Nabídka musí být doručena do konce lhůty pro podání nabídek, což je do 17. července 2014 do 14:00 hod.

V případě doručení nabídky poštou je za okamžik převzetí zadavatelem považováno převzetí nabídky zadavatelem.

3.2. Uchazeč předloží nabídku v originále. Zadavatel dále uvítá předložení nabídky rovněž v kopii. Originál bude na úvodní straně označen slovy „Originál“ a případná kopie bude na úvodní straně označena slovy „Kopie“. Zadavatel žádá uchazeče o předložení nabídky též v elektronické podobě na CD, a to ve formátu doc, pdf. a Excel, nebo kompatibilním (tato povinnost se netýká dokladů prokazujících splnění kvalifikace uchazeče).

3.3. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

3.4. Zadavatel doporučuje všechny stránky nabídky, resp. jednotlivých výtisků, očíslovat vzestupnou kontinuální řadou.

3.5. Zadavatel doporučuje všechny listy nabídky navzájem pevně spojit či sešít tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.

3.6. Pokud podává nabídku více uchazečů společně (společná nabídka), uvedou v nabídce též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto uchazeče při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

3.7. Zadavatel stanovuje zadávací lhůtu v trvání 90 kalendářních dnů.

3.8. Zadavatel doporučuje předložit nabídku v následující struktuře:

a) Úvodní strana
Název veřejné zakázky, místo plnění, identifikační údaje zadavatele.
b) Obsah
Bude obsahovat všechny dále uvedené kapitoly nabídky dle požadovaného členění, ke kterým budou přiřazena čísla příslušných listů, příp. stránek.
c) Všeobecné údaje o uchazeči
Název uchazeče, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, jména členů statutárního orgánu společnosti vč. kontaktů (telefon, fax, e-mail, adresa), pověřená osoba zmocněná k dalšímu jednání včetně písemného pověření k zastupování.
d) Čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů ve zjednodušeném podlimitním řízení dle přílohy č. … zadávací dokumentace
e) Čestné prohlášení uchazeče ve smyslu § 68 odst. 3 písm. a) ZVZ
f) Případný seznam subdodavatelů dle přílohy č. 5 této zadávací dokumentace
g) Nabídková cena v členění dle článku 6. zadávací dokumentace
h) Návrh smlouvy dle přílohy č. 1 této zadávací dokumentace podepsaný oprávněnou osobou. Uchazeč není oprávněn provádět jakékoliv úpravy nebo doplnění návrhu smlouvy s výjimkou míst se žlutě vyznačeným s textem / DOPLNÍ UCHAZEČ/


4 KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY

4.1. K prokázání splnění kvalifikačních předpokladů dodavatel ve smyslu ust. § 62 odst. 3 ZVZ předloží uchazeč:

a) Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů ve
zjednodušeném podlimitním řízení, jehož vzor tvoří přílohu č. 2. této zadávací
dokumentace, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje základní
kvalifikační předpoklady, profesní kvalifikační předpoklady, technické kvalifikační
předpoklady a ekonomickou a finanční způsobilost plnit veřejnou zakázku,
přičemž uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen v souladu s ust.
§ 62 odst. 3 zákona předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie
následujících dokladů prokazujících splnění kvalifikačních předpokladů:

- výpis z evidence Rejstříku trestů (§ 53 odst. 1 písm. a) a b)]
- potvrzení příslušného finančního úřadu [53 odst. 1 písm. f) ]

- potvrzení příslušného orgánu či instituce [§ 53 odst. 1 písm. h)]

- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné
evidence, pokud je v ní zapsán,

- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu
odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné
živnostenské oprávnění

- seznam minimálně jedné významné služby realizované dodavatelem v období
posledních 3 let, kdy tato významná služba spočívala ve výrobě obědů pro
stravování závodního charakteru (např. nemocnice, LDN, školy, atd.) alespoň
po dobu 6 měsíců, a to v počtu alespoň 100 obědů v jednom provozním dnu;
Přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení objednatele o řádném plnění této
zakázky, přičemž toto osvědčení musí obsahovat cenu, dobu a místo
poskytování služeb a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby
poskytovány řádně a osvědčení musí současně obsahovat kontakt na osobu
objednatele, u níž bude možné ověřit realizaci dané zakázky. Zadavatel si
vyhrazuje právo kontaktovat objednatele této zakázky. V případě, že byla
významná zakázka poskytována jinému subjektu než veřejnému zadavateli, je
možné nahradit výše specifikované osvědčení smlouvou s tímto jiným
subjektem a dokladem o uskutečnění plnění dodavatele. To však pouze za
předpokladu, že není možné osvědčení od tohoto jiného subjektu získat z
důvodů spočívajících na jeho straně.

b) Čestné prohlášení uchazeče ve smyslu § 68 odst. 3 ZVZ.

4.2. Dodavatel, se kterým má být uzavřena smlouva je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění jednotlivých kvalifikačních předpokladů dle písmena a) výše. Tyto doklady nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy.

4.3. Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídky uvedené v článku 3 této zadávací dokumentace.

4.4. Bude-li předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podají společnou nabídku, je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestných prohlášení podle čl. 4. bodu 4.1. této zadávací dokumentace. Dodavatelé jsou zároveň povinni předložit smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahu vzniklých v souvislosti s touto veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky.
5 OBCHODNÍ PODMÍNKY

5.1. Přílohu č. 1 této zadávací dokumentace tvoří závazný návrh smlouvy o zajištění dodávek obědů. Tato smlouva obsahuje závaznou úpravu obchodních podmínek realizace veřejné zakázky. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy pouze údaje v místech se žlutě vyznačeným s textem / DOPLNÍ UCHAZEČ/. Jinak uchazeč není oprávněn provádět jakékoliv úpravy nebo doplnění textu návrhu smlouvy. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud tato osoba činí úkon na základě plné moci či pověření, musí být příslušná plná moc či pověření součástí nabídky v originálu nebo ověřené kopii. Nesplnění této povinnosti má v souladu s ust. § 71 odst. 10 ZVZ za následek vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče z další účasti v zadávacím řízení.

5.2. Vzhledem ke skutečnosti, že je dodavatel povinen po celou dobu existence smluvního vztahu povinen mít uzavřenou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škody způsobené třetím osobám v rozsahu nejméně 1 000 000,- Kč, bude vybraný uchazeč povinen před podpisem smlouvy předložit zadavateli doklad prokazující uzavření takové smlouvy.

5.3. Podává-li nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouva musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za všechny dodavatele, kteří podávají společnou nabídku.

5.4. Platební podmínky - lhůta splatnosti faktur je 10 dní ode dne vystavení faktury.

5.5. Zadavatel bude proplácet část ceny, a sice cenu potravin, zálohově. Záloha bude poskytována na základě zálohové faktury vystavené dodavatelem 1 týden před začátkem kalendářního měsíce, na který bude zálohová platba poskytována.

5.6. Zadavatel upozorňuje uchazeče, že maximální kapacita výdejny je 275 strávníků. V okamžiku vyhlášení zadávacího řízení / ve školním roce 2013/2014 odebíralo obědy 150 strávníků. Dle kvalifikovaného odhadu, provedeného zadavatelem, bude ve školním roce 2014/2015, tedy v době plnění veřejné zakázky obědy odebírat maximálně 200 strávníků.


6 ZPŮSOB URČENÍ NABÍDKOVÉ CENY

6.1. Uchazeč je povinen doplnit do vzorového spotřebního koše jednotkové nabídkové ceny za jeden oběd ve složení cena potravin, cena režie a cenu za dovoz obědů za jeden provozní den a zároveň celkovou nabídkovou cenu, a to:

- je-li plátcem DPH - v členění bez DPH a včetně DPH za dobu trvání smlouvy (tedy za uvaření a dovoz 200 obědů v jednom provozním dnů krát 20 provozních dnů) absolutní částkou (bude generována na základě zadavatelem vložených vzorců) v českých korunách dle přílohy č. 4 této zadávací dokumentace

- není-li plátcem DPH, pak pouze cenu konečnou, za dobu trvání smlouvy (tedy za uvaření a dovoz 200 obědů v jednom provozním dnů krát 20 provozních dnů) absolutní částkou (bude generována na základě zadavatelem vložených vzorců) v českých korunách dle přílohy č. 4 této zadávací dokumentace
V jednotkových cenách musí být zakalkulovány veškeré náklady spojené s předmětem plnění.



VZOROVÝ SPOTŘEBNÍ KOŠ PRO ÚČELY HODNOCENÍ

Věková skupina
Počet strávníků Cena potravin na 1 oběd bez DPH / včetně DHP * Cena potravin za 200 obědů za 20 provozních dnů bez DPH / včetně DPH *

Do 6 let 20
/
/

7-10 let 80
/
/

11-14 let 80
/
/

15 a více let 20
/
/
Celkem 200 / /

Režijní náklady Kč na 1 oběd bez DPH / včetně DPH *
Režijní náklady 200 obědů/den (v Kč) bez DPH / včetně DPH *

x
Režijní náklady za 200 obědů / 20 provozních dnů bez DPH / včetně DPH *

/
/
x
/

Cena za dovoz za 1 den bez DPH / včetně DPH *
x
x
Cena za dovoz za 20 provozních dnů bez DPH / včetně DPH*

/
x
x
/

CENA VZOROVÉHO SPOTŘEBNÍHO KOŠE CELKEM
/












6.2. Modelová nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně
veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky.

6.3. Cenu je možné překročit pouze v souvislosti se změnou daňových předpisů týkajících
se DPH.

6.4. Zadavatel stanovuje, že hodnocení ceny vzorového nabídkového koše bude
uskutečněno včetně DPH.

7. ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK

7.1. Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je v souladu s § 78 odst. 1 písm. b) ZVZ nejnižší nabídková cena.

7.2. Hodnotící komise bude v rámci hodnotícího kritéria celková nabídková cena hodnotit nabídkovou cenu za 200 obědů dodaných v každém provozním dnu za 20 provozních dnů. Tato výsledná cena bude uvedenou ve vzorovém spotřebním koši bez DPH za 20 provozních dnů.

7.3. Hodnotící komise stanoví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny. Před stanovením pořadí úspěšnosti nabídek hodnotící komise posoudí nabídkové ceny podle § 77 zákona.


8 MÍSTO A TERMÍN OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK

8.1. Otevírání obálek proběhne v sídle zadavatele dne 17. července 2014, ve 14:00 hod.

8.2. Otevírání obálek se mohou zúčastnit všichni uchazeči, kteří podali nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Uchazeče mohou reprezentovat maximálně dva zástupci, a to buď osoba oprávněná jednat jménem uchazeče, nebo osoba, která se prokáže plnou mocí, v případě zahraničního uchazeče též tlumočník.

9 DODATEČNÉ INFORMACE, PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ, DALŠÍ POŽADAVKY

9.1. Zadavatel poskytne dodatečné informace k zadávacím podmínkám této veřejné zakázky v souladu se ZVZ.

9.2. Zadavatel umožní prohlídku místa plnění v následujících termínech:

2. 7. 2014 (prohlídka začíná v 09:00 hod.)

8. 7. 2014 (prohlídka začíná ve 14:00 hod.)

9.3. Zadavatel si vyhrazuje právo měnit zadávací podmínky. Každá změna zadávacích podmínek bude tvořit součást zadávacích podmínek a její písemné vyhotovení bude poskytnuto všem dodavatelům stejným způsobem jako tato zadávací dokumentace. S přihlédnutím k charakteru změny zadavatel upraví lhůtu pro podání nabídky.

9.4. Uchazeč je povinen ve své nabídce konkrétně specifikovat, zda má v úmyslu část
veřejné zakázky zadat jednomu či více subdodavatelům a je povinen uvést
identifikační údaje všech těchto subdodavatelů a slovní popis vyjadřující způsob
podílení se daného subdodavatele na plnění předmětu veřejné zakázky. Za tímto
účelem použije přílohu č. 5 této zadávací dokumentace. Zadavatel si zároveň
vyhrazuje, že část zakázky, a sice výrobu obědů nemůže dodavatel zajistit
subdodavatelsky.

9.5. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky





10 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Na nabídky podané po uplynutí lhůty pro podání nabídek bude zadavatel pohlížet, jakoby nebyly podány. Zadavatel v souladu s ust. § 71 odst. 5 bezodkladně vyrozumí dodavatele o tom, že jejich nabídky byly podány po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

10.2. Zadavatel vyloučí uchazeče, jestliže nesplní podmínky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci, případně stanovené zákonem o veřejných zakázkách.

10.3. Žádný z uchazečů nemá právo na náhradu nákladů, které mu v souvislosti s účastí v řízení o zadání této veřejné zakázky vznikly. Zadavatel nebude hradit žádné výdaje nebo ztráty, které mohou dodavatelům vzniknout v souvislosti s jakýmikoliv aspekty zadávacího řízení.

10.4. Nabídky se uchazečům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání veřejné zakázky.

10.5. Nedílnou součást této zadávací dokumentace tvoří:

příloha č. 1 – návrh smlouvy
příloha č. 2 – čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů ve zjednodušeném
podlimitním řízení
příloha č. 3 – čestné prohlášení uchazeče ve smyslu § 68 odst. 3 ZVZ
příloha č. 4 – vzorový spotřební koš
příloha č. 5 – seznam subdodavatelů



V Praze dne 23. června 2014







…………………………
Mgr., Bc. Jiří Trunda
ředitel školy








příloha č. 1 zadávací dokumentace – návrh smlouvy
S M L O U V A O Z A J I Š T Ě N Í D O D Á V E K O B Ě DŮ
SMLUVNÍ STRANY:
Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13
se sídlem Vratislavova 64/13, 120 00 Praha 2
zastoupená ředitelem Mgr. et Bc. Jiřím Trundou
Identifikační číslo: 47610425
(dále jen objednatel)

a

obchodní společnost: …………… /DOPLNÍ UCHAZEČ/
se sídlem: ……………… /DOPLNÍ UCHAZEČ/
IČ: …………… /DOPLNÍ UCHAZEČ/
DIČ: …………… /DOPLNÍ UCHAZEČ/
zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném ……………/DOPLNÍ UCHAZEČ/ soudem v …… /DOPLNÍ UCHAZEČ/ v oddílu …/DOPLNÍ UCHAZEČ/ vložka …../DOPLNÍ UCHAZEČ/
(dále jen dodavatel)

uzavírají následující smlouvu

I.
Účel smlouvy


Strany uzavírají tuto smlouvu za účelem úplatného zajištění dodávek obědů pro žáky v rámci školního stravování, jehož zajištění ukládá objednateli zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „školský zákon“). Obědy budou dodávány do školní jídelny – výdejny (dále jen výdejna) nacházející se v sídle objednatele ve školské budově ve Vratislavově ulici v Praze 2.

II.
Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je zajištění dodávek obědů (včetně dovozu) pro žáky objednatele dodavatelem do výdejny v sídle objednatele na adrese Vratislavova 64/13, Praha 2, v rozsahu a za podmínek v této smlouvě sjednaných.

2. Dodavatel zajistí zejména:

a/ výrobu obědů (včetně nápojů)
b/ dovoz obědů do výdejny dle odst. 1. tohoto článku.


III.
Rozsah, standard a kvalita školního stravování

Dodavatel se zavazuje zajistit minimální rozsah, kvalitu a standard stravovacích služeb dle podmínek níže uvedených:

1. Dodávka hotových obědů zahrnuje výrobu obědů, distribuci obědů ve vlastních
nádobách dodavatele do výdejny objednatele, následný o odvoz čistých přepravních
nádob.

2. Obědy budou dodány denně od pondělí do pátku s výjimkou prázdnin stanovených
ministerstvem školství, státních a ostatních svátků, dnů pracovního volna a pracovního
klidu a volna uděleného z rozhodnutí ředitele školy, a to nejpozději do 11:15 hodin.
Termíny výše uvedených výluk budou dodavateli oznámeny objednatelem nejpozději 7
kalendářních dnů předem, v případě volna uděleného z rozhodnutí ředitele školy
nejpozději jeden provozní den předem.

3. Předpokládaný maximální počet strávníků – žáků objednatele je 220 denně.

4. Obědy budou připravovány v souladu s vyhláškou č. 107/2005, Sb., o školním
stravování (dále jen vyhláška), ve znění pozdějších předpisů a dle receptur pro školní
stravování.

5. Každý oběd se bude skládat z:

polévky nebo předkrmu
hlavního chodu
doplňku (salát, dezert, ovoce)
nápoje

6. Každý den budou v nabídce dva hlavní chody.

7. Hlavní chod se v nabídce nebude opakovat dříve než za 21 provozních dnů.

8. Jídelní lístek na následující týden bude předáván objednateli v elektronické podobě
nejpozději v pátek v 7:00 hod. předcházejícího týdne.

9. Z názvu každého jídla musí být vždy patrné, z čeho se skládá a způsob úpravy (tedy
např. smažené, pečené, atd.).


IV.
Odměna a platební podmínky

1. Odměna za činnosti uvedené článku III. této smlouvy je stanovena jako součet:
- Částky za dovoz obědů za jeden provozní den násobený počtem provozních dnů v daném měsíci.
- Ceny obědů ve všech věkových skupinách, odebraných strávníky v daném kalendářním měsíci. Výsledná částka za každou věkovou skupinu je tvořena násobkem počtu obědů odebraných v dané věkové skupině v kalendářním měsíci a ceny jednoho oběda v dané věkové skupině.

2. Cena jednoho oběda je tvořena pořizovací cenou potravin jednoho oběda dle věkové skupiny strávníků, režijními náklady a cenou za dovoz obědů.

a/ Cena jednoho oběda ve věkové skupině strávníků do 6 let:*

pořizovací cena potravin jednoho oběda: … Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/
režijní náklady: …. Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/

celkem za jeden oběd: … Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/

b/ Cena jednoho oběda ve věkové skupině strávníků 7 - 10 let:*

pořizovací cena potravin jednoho oběda: … Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/
režijní náklady: …. Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/

celkem za jeden oběd: … Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/

c/ Cena jednoho oběda ve věkové skupině strávníků 11 - 14 let:*

pořizovací cena potravin jednoho oběda: … Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/
režijní náklady: …. Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/

celkem za jeden oběd: … Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/

d/ Cena jednoho oběda ve věkové skupině strávníků 15 a více let:*
pořizovací cena potravin jednoho oběda: … Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/
režijní náklady: … Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/

celkem za jeden oběd: …. Kč /DOPLNÍ UCHAZEČ/

e) Cena dovozu za jeden provozní den:* … Kč/DOPLNÍ UCHAZEČ/

*cena se uvede včetně DPH, je-li dodavatel plátcem, u neplátců se uvede cena
konečná

3. Stane-li se dodavatel plátcem DPH po podpisu této smlouvy, pokládá se cena uvedená
v předchozím odstavci za sjednanou včetně DPH.

4. Odměna bude dodavateli vyplácena na základě měsíční fakturace.

5. Objednatel se zavazuje vyplácet dodavateli zálohu ve výši 100% předpokládané
ceny potravin na další kalendářní měsíc nejpozději 1 dne před jeho začátkem.
Zálohová faktura bude objednateli předložena vždy do 7. každého měsíce

6. Podkladem k vytvoření faktury bude vyúčtování na základě počtu odebraných obědů strávníků – žáků v minulém kalendářním měsíci.

7. Faktura bude dodavatelem vystavena do 10. dne následujícího po měsíci, v němž bylo plněno dle této smlouvy.

8. Řádně vyhotovená faktura je splatná na účet dodavatele do 15 dní ode dne doručení.

9. Objednatel je oprávněn před lhůtou splatnosti vrátit poskytovateli bez zaplacení fakturu,
která neobsahuje některou z náležitostí nebo obsahuje nesprávné údaje, s písemnou reklamací, ve které objednavatel uvede důvody vrácení faktury.


V.
Smluvní pokuty

1. Při nesplnění některé z povinností dodavatele uvedených v článku III. v odstavci 1.
(zejména vyrobit, dodat obědy a zajistit odvoz čistých přepravních nádob) se sjednává
pokuta ve výši …,- Kč za porušení každé jednotlivé povinnosti.

2. Při nesplnění povinnosti uvedené v čl. odst. 2 (dodat oběd do 11:15 hodin) se sjednává
pokuta ve výši 10 000,- Kč.

3. Při nesplnění povinnosti uvedené v článku III. odst. 4. se sjednává pokuta ve výši 15 000,- Kč.

4. Při nesplnění povinností uvedených v článku III. odst. 6. a 7. se sjednává
pokuta ve výši 5 000,- Kč za porušení každé jednotlivé povinnosti.

5. Při nesplnění povinnosti uvedené v článku III. odst. 8. se sjednává pokuta ve výši 2 000,-
Kč.

6. Při nesplnění povinností uvedené v článku III. odst. 9. se sjednává pokuta ve výši 2 000,- Kč.

8. Při nesplnění povinnosti uvedené v článku VIII. odst. 1., 3. nebo 4. se sjednává pokuta
ve výši 10 000,- Kč.

9. Smluvní pokutu je třeba uplatnit u dodavatele písemně. Smluvní pokuta je uplatněna
dnem doručení dodavateli.

10. Smluvní pokuta je splatná do 15 dnů poté, co bude písemná výzva k zaplacení doručena dodavatele.

11. Objednatel je oprávněn uplatnit smluvní pokutu opakovaně i vedle náhrady škody, pokud
i přes výzvu mandanta není sjednána náprava. Celková výše smluvní pokuty není
omezena.

VIII.
Práva a povinnosti dodavatele

Dodavatel je v souvislosti s plněním této smlouvy povinen:

1. Zajišťovat dodávku obědů odborným způsobem při dodržení podmínek stanovených
vyhláškou (zejména výživových norem a finančních limitů), zákonem č. 258/2000 Sb.
o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění
pozdějších předpisů, podle platných hygienických a výživových norem školního
stravování za dodržení požadavků, stanovených v čl. II. této smlouvy.

2. Za účelem plnění smlouvy zajistit potřebný počet pracovníků s potřebnou
kvalifikací a pracovními zkušenostmi a po celou dobu plnění této smlouvy udržovat
takový počet kvalifikovaných pracovníků, aby nebylo narušeno řádné plnění povinností
dle této smlouvy.

3. Na svůj náklad splňovat a udržovat v platnosti a účinnosti veškerá potřebná povolení či
rozhodnutí vyžadovaná dle platných právních předpisů pro potřeby plnění dle této
smlouvy.

4. Dodavatel se zavazuje mít po celou dobu trvání této smlouvy sjednáno pojištění
odpovědnosti za škody způsobené třetím osobám formou pojistné smlouvy s
pojišťovnou ………/DOPLNÍ UCHAZEČ/, v rozsahu 1 000 000,- Kč




IX.
Práva a povinnosti objednatele

Objednatel se zavazuje:

1. Poskytnout dodavateli součinnost nutnou k uskutečnění plnění dle této smlouvy.

2. Zajistit přístup do prostor výdejny na dobu nezbytně nutnou k předání
přepravních nádob s obědy a převzetí prázdných přepravních nádob z předešlého dne.

3. Zajistit pravidelné každodenní informování dodavatele o počtu obědů, které má
dodavatel dodat následující provozní den, a to nejpozději do 13:30 předchozího
provozního dne.

4. Zajistit umytí přepravních nádob a jejich předání následující den osobám určeným
dodavatelem.

5. Informovat o změně počtu strávníků při akcích hromadného charakteru (zejména školy
v přírodě, výlety) nejpozději 10 provozních dnů předem.


X.
Doba trvání smlouvy

1. Tato smlouva se uzavírá na dobu od 1.9.2014 do 30.6.2015.

2. Tato smlouva může být ukončena dohodou.

3. Podmínkou zahájení dodávek obědů dle této smlouvy je zápis dodavatele do školského
rejstříku.
XI.
Závěrečná ustanovení

1. Písemnosti mezi stranami této smlouvy se doručují na adresy uvedené v této smlouvě, nebyla-li některou ze smluvních stran písemně sdělena jiná adresa k tomu určená. Povinnost smluvní strany doručit písemnost druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou, jakmile pošta písemnost adresátovi doručí. Účinky doručení však nastanou i tehdy, jestliže pošta písemnost vrátí jako nedoručenou z důvodů, že adresát písemnost nevyzvedl v úložní lhůtě, nebo odmítl převzít nebo se na uvedené adrese již nezdržuje; za den doručení se v takovém případě považuje den, kdy byla písemnost vrácena druhé smluvní straně.

2.. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami a účinnosti dnem 1.9.2014.

3. Tuto smlouvu lze měnit pouze po vzájemné dohodě obou stran písemnými číslovanými
dodatky.

4. Požadavky z této smlouvy vzniklé projednávají za objednatele:

- ……………………….. tel. ………
- ……………………….. tel. ………

5. Požadavky za dodavatele projednávají:

- ……………………….. tel. ……… /DOPLNÍ UCHAZEČ/
- ……………………….. tel. ……… /DOPLNÍ UCHAZEČ/

6. Tato smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž po podpisu obdrží dvě
vyhotovení dodavatel a dvě vyhotovení objednatel.


V Praze ……….2014

za objednatele za dodavatele



……………………………… ………………………………
Mgr. et Bc. Jiří Trunda ……………………..
ředitel školy





















příloha č. 2 zadávací dokumentace


ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
o splnění kvalifikačních předpokladů ve zjednodušeném podlimitním řízení


1. Prohlašuji, že jako uchazeč o předmětnou veřejnou zakázku splňuji základní kvalifikační předpoklady ve smyslu § 53 odst. 1 zákona, neboť jsem uchazečem:

a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště,

b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště,

c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení
podle zvláštního právního předpisu,

d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující41) nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů,

e) který není v likvidaci,

f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele,

g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele,

h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele,

i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby,

j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek a

k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu.


Před podpisem smlouvy předložím originál, nebo ověřenou kopii:

a) výpisu z evidence Rejstříku trestů [pro odst. 1 -a) a b) ];
b) potvrzení příslušného finančního úřadu [pro odst. 1 -f) ];
c) potvrzení příslušného orgánu či instituce [pro odst. 1 -h)];



2. Prohlašuji, že jako uchazeč o předmětnou veřejnou zakázku splňuji rovněž profesní kvalifikační předpoklady ve smyslu § 54 zákona a před podpisem smlouvy předložím originál, nebo ověřenou kopii:
a. výpisu z obchodního rejstříku, či výpis z jiné obdobné evidence, který nesmí být starší než 90 kalendářních dnů před termínem pro podání nabídek,
b. dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.


Prohlašuji, že jako uchazeč o předmětnou veřejnou zakázku splňuji ekonomickou a finanční způsobilost dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění, a to že jsem ekonomicky a finančně způsobilý splnit veřejnou zakázku s názvem „ZAJIŠTĚNÍ ŠKOLNÍHO STRAVOVÁNÍ PRO ŽÁKY ZÁKLADNÍ ŠKOLY, PRAHA 2, VRATISLAVOVA 13“.


3. Prohlašuji, že jako uchazeč o předmětnou veřejnou zakázku splňuji rovněž technické kvalifikační předpoklady ve smyslu § 56 zákona a před podpisem smlouvy předložím:

4.1 Originál, nebo ověřenou kopii seznamu významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních třech letech, které měly obdobný charakter s uvedením jejich rozsahu a doby plnění.

Za obdobnou zakázku se považuje:

Služba realizovaná dodavatelem v období posledních 3 let, kdy tato služba spočívala ve výrobě
obědů pro stravování závodního charakteru (např. nemocnice, LDN, školy, atd.) alespoň
po dobu 6 měsíců, a to v počtu alespoň 100 obědů v jednom provozním dnu.
Tento kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který prokáže realizaci alespoň jedné
obdobné zakázky dle specifikace výše.

Seznam musí obsahovat minimálně následující údaje:
- název a popis předmětu zakázky;
- její finanční objem;
- dobu plnění;
- název a kontakt na objednatele.


Přílohou tohoto seznamu musí být v souladu s ustanovením § 56 odst. 1 písm.
a ) nebo odst. 2 písm. a) zákona
1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly dodávky/služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly dodávky/služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li možno získat osvědčení podle bodu 2. od této osoby z důvodů spočívajících na její straně.

3.2 Seznam techniků / členů realizačního týmu včetně podepsaných životopisů

4.3. Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích
zaměstnanců dodavatele

Na závěr prohlašuji, že jsem si vědom, že uchazeč, se kterým má být podepsaná smlouva podle § 82 ZVZ je povinen k prokázání kvalifikace předložit veškeré doklady v originále nebo ověřené kopii dle § 62, odst. 3 ZVZ.
Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu § 82, odst. 4 ZVZ.

V ……… dne ……



..…………………………………………..
podpis osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče



příloha č. 3 zadávací dokumentace

Čestné prohlášení uchazeče ve smyslu § 68 odst. 3 zákona
č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)

Prohlašuji, že:

a) nelze sestavit seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele ve smyslu § 68 odst. 3 písm. a) zákona, neboť takové osoby neexistují, *

(nebo v případě, že takové osoby existují, je uchazeč povinen v tomto bodu prohlášení uvést jejich seznam),

uvádím tento pravdivý seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele ve smyslu § 68 odst. 3 písm. a) zákona:*

………………………………………..

……………………………………….. (doplní uchazeč)

b) nelze sestavit seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, neboť níže podepsaný uchazeč není akciovou společností,*

nebo

uvádím tento pravdivý seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota
přesahuje 10 % základního kapitálu:*

………………………………………..

……………………………………….. (doplní uchazeč, je-li akciovou společností)



c) jsem neuzavřel a ani v budoucnosti neuzavřu zakázanou kartelovou dohodu ve smyslu
§ 3 zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých
zákonů ve znění pozdějších předpisů v souvislosti s předmětnou veřejnou zakázkou.*


V …………………………

dne: ……………………..

………………..…………………………
podpis osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče

* uchazeč vyplní body a), b) a c) tohoto prohlášení dle skutečnosti a nehodící se škrtne.














příloha č. 4 zadávací dokumentace









příloha č. 5 zadávací dokumentace

SEZNAM SUBDODAVATELŮ
Subjekt
(název, IČO a sídlo) Část plnění (s výjimkou výroby obědů) veřejné zakázky, na kterém se bude subdodavatel podílet Prokazovaná kvalifikace Označení/název smlouvy mezi uchazečem a subdodavatelem
Uvedení bodu zadávací dokumentace Název dokumentu k prokázání kvalifikace


*

U každého subdodavatele, který prokazuje kvalifikaci, jsou přiloženy:
- doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) ZVZ a profesního kvalifikačního předpokladu podle ustanovení § 54 písm. a) ZVZ subdodavatelem
- smlouva uzavřená se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky uchazečem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude uchazeč oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace a minimálně na dobu plnění příslušné části veřejné zakázky

* přidat řádky dle potřeby.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.06.2014
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.07.2014