Veřená zakázka
Zajištění servisní podpory centrální IP telefonie od roku 2024
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba komunikací
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také „VZ“) je zajištění servisní podpory stávající centrální IP telefonie založené na systému OpenScape Voice (dále jen „servisní podpora“). Servisní podporou se rozumí zajištění formou SLA lokální podpory nasazené technologie společnosti Unify, prostřednictvím certifikovaného partnera. Servisní podporou se rozumí poskytování odborných služeb souvisejících s užíváním nasazené technologie. Servisní podpora zahrnuje 3 kategorie služeb: základní technická podpora (kategorie A), SW a HW podpora (kategorie B), konfigurační a servisní podpora a školení (kategorie C). Podrobnější specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 1 ZD – Návrh servisní smlouvy. Požadované parametry servisní podpory dle jednotlivých kategorií a její rozsah jsou uvedeny v Příloze č. 4 ZD - Specifikace požadovaných parametrů servisní podpory (SLA) a v Příloze č. 5 ZD - Specifikace servisované technologie a místa plnění servisní podpory.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:09.01.2024