Veřená zakázka

Zajištění servisní podpory centrální IP telefonie od roku 2024

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba komunikací
CPV kódy:
50330000-7 - Údržba telekomunikačních zařízení
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také „VZ“) je zajištění servisní podpory stávající centrální IP telefonie založené na systému OpenScape Voice (dále jen „servisní podpora“). Servisní podporou se rozumí zajištění formou SLA lokální podpory nasazené technologie společnosti Unify, prostřednictvím certifikovaného partnera. Servisní podporou se rozumí poskytování odborných služeb souvisejících s užíváním nasazené technologie. Servisní podpora zahrnuje 3 kategorie služeb:  základní technická podpora (kategorie A),  SW a HW podpora (kategorie B),  konfigurační a servisní podpora a školení (kategorie C). Podrobnější specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 1 ZD – Návrh servisní smlouvy. Požadované parametry servisní podpory dle jednotlivých kategorií a její rozsah jsou uvedeny v Příloze č. 4 ZD - Specifikace požadovaných parametrů servisní podpory (SLA) a v Příloze č. 5 ZD - Specifikace servisované technologie a místa plnění servisní podpory.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.01.2024