Veřená zakázka

Zajištění servisní podpory centrální IP telefonie

Číslo ve věstníku:
Z2021-008007
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba komunikací
CPV kódy:
50330000-7 - Údržba telekomunikačních zařízení
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění stávající servisní podpory IP telefonie založené na systému OpenScape Voice. Servisní podporou se rozumí zajištění formou SLA lokální podpory nasazené technologie společnosti Unify Software & Solutions GmbH & Co. KG, prostřednictvím certifikovaného partnera. Bude se jednat především o tyto činnosti: SW podpora výrobce Unify, průběžné zajištění aktualizací SW, opravy, konfigurační a konzultační činnosti, provoz HelpDesku v režimu 24/7/365, provoz elektronického webového portálu v režimu 24/7/365.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    08.03.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.04.2021