Veřená zakázka
Zajištění servisní podpory centrální IP telefonie
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid,
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba komunikací
CPV kódy:
50330000-7 - Údržba telekomunikačních zařízení
Popis:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění stávající servisní podpory IP telefonie založené na systému OpenScape Voice. Servisní podporou se rozumí zajištění formou SLA lokální podpory nasazené technologie společnosti Unify Software & Solutions GmbH & Co. KG, prostřednictvím certifikovaného partnera. Bude se jednat především o tyto činnosti: SW podpora výrobce Unify, průběžné zajištění aktualizací SW, opravy, konfigurační a konzultační činnosti, provoz HelpDesku v režimu 24/7/365, provoz elektronického webového portálu v režimu 24/7/365.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:08.03.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:07.04.2021
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli