Veřená zakázka
Zajištění provozu a rozvoje ICT
IT -> SW a Informační systémy
Kompletní zajištění správy ICT zadavatele a poskytnutí dalších služeb v souvislosti se zajištěním správy ICT zahrnuje: 1. poskytování služeb dle přílohy č. 2a zadávací dokumentace v SLA uvedených v této příloze, 2. zajištění služby HelpDesku a jeho instalace a migrace nebo naplnění stávajících dat konfigurační databáze, HelpDesk musí splňovat parametry uvedené v příloze č. 2b zadávací dokumentace, 3. trvalá aktualizace provozní a bezpečnostní dokumentace a implementace nástrojů a metodik podporujících procesní model řízení správy ICT a vyhodnocování SLA (včetně zajištění měsíčního předávání výsledků měření plnění SLA), 4. konzultační a projektová činnost v souvislosti se správou ICT.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:19.04.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.05.2022