Veřená zakázka
Zajištění provozu a dodávek tepelné energie pro město Blansko
Energie -> Ostatní Opravy, revize a servis
50531200-8 - Údržba plynových spotřebičů,
65400000-7 - Dodávky a rozvod jiných zdrojů energie
Předmětem veřejné zakázky je zajištění provozu a dodávek tepelné energie z 5 hlavních kotelen (2x I. Kategorie, 3x II. Kategorie) a 3 špičkových kotelen (3x II. Kategorie) do objektových předávacích stanic v městě Blansku.
Jedná se o tepelné soustavy, provoz a údržba bude prováděná v kotelnách, na tepelných rozvodech a v objektových předávacích stanicích. Dodávka je realizována na základě licencí ERU – Licence na rozvod tepelné energie a na výrobu tepelné energie. Celou soustavu CZT Blansko tvoří 117 objektových předávacích stanic (dále jen OPS) tlakově nezávislých. 114 OPS má vlastní zaškolenou obsluhu, 3 OPS obsluhují zaměstnanci provozovatele kotelen.
Dodavatel bude zajišťovat správu a komplexní a řádné zajištění výroby energie tepla pomocí soustavy ve vnitřních prostorách budov, na výrobu a rozvod teplé vody a centrálního zásobování teplem v souladu s požadavky zákona č. 458/2000 Sb. Energetický zákon, 406/2000 Sb., o hospodaření energií, v platném znění, vyhláškou č. 405/2015 Sb., kterou se stanoví způsob rozdělení nákladů za energie, vyhlášky č. 193/2007 Sb., kterou se stanoví podrobnosti účinnosti užití energie při rozvodu tepelné energie a vnitřním rozvodu tepelné energie a chladu a vyhlášky
č. 194/2007 Sb., kterou se stanoví pravidla pro vytápění a pro přípravu teplé vody a požadavky na vybavení vnitřních tepelných zařízení budov přístroji regulujícími dodávku tepelné energie konečným spotřebitelům.
Dodavatel zajistí také následující služby:
a. zřízení a provozování dispečinku s 24 hodinovou pohotovostní službou/7 dní v týdnu ve městě Blansko, s cílem zajistit co nejrychlejší odstranění závad;
b. zajištění 24 hodinového dozoru/7 dní v týdnu nad provozem tepelné soustavy;
c. zajištění nonstop havarijní služby pro vodu, plyn, topení, elektrozařízení s reakční dobou 15 minut od nahlášení poruchy (dodavatel do 15 minut od nahlášení poruchy vyšle technika na místo poruchy);
d. zajištění skladu náhradních dílů, který bude obsahovat povinné položky skladem 24 hodin denně/365 dní v roce;
e. provádění pravidelných revizí zařízení;
f. udržování pořádku na svěřeném majetku a v prostorách technologií, provádění pravidelné údržby a úklidu dle přílohy č. 1 této smlouvy;
g. provádění oprav na svěřeném majetku, jestliže dojde k poškození třetí stranou, neodborným zacházením objednatele nebo dodavatele nebo vyšší mocí a pokud si je objednatel vyžádá.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:23.02.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.04.2018