Veřená zakázka
Zajištění prostor a služeb na akci Future of Export Summit 2023
Plněním předmětu zakázky se rozumí zajištění následujících služeb po dobu trvání akce dne 31. října 2023 v době od 10,00 do 14,30 hod. v Praze. Předpokládaný harmonogram: 7:00 – 9:00 příprava akce (organizátoři) 9:00 – 9:50 networkingová snídaně a sladění key hostů ve VIP místnosti 9:15 – 14:30 newsroom (zázemí pro novináře) 9:15 – 10:00 registrace návštěvníků + coffee break ve foyer 10:00 – 12:00 moderovaný hlavní program konference pro 400 hostů 10:00 – 10:30 – úvodní slovo ministra MPO a MF a generálního ředitele CT 10:30 – 11:35 – hlavní vystupující (4 osobnosti / 4 témata) 11:35 – 12:00 – panelová diskuze (zástupci 3 – 4 firem) 12:00 – 12:30 coffee break ve foyer 12:30 – 13:30 tři paralelní workshopy, každý pro 130 hostů na odlišná témata (vždy 3 – 6 vystupujících + moderátor) 13:30 – 14:30 networking ve foyer 14:00 – 15:30 úklid akce po skončení Účastník musí být přímým provozovatelem prostor a poskytovatelem požadovaných služeb a to konkrétně: 1) Pronájem prostor, mobiliáře a dalšího vybavení a služeb na konferenci Future of Export Summit po celou dobu konání akce, pokud není specifikováno jinak 2) Technické vybavení po celou dobu konání akce, pokud není specifikováno jinak 3) Zajištění občerstvení v průběhu akce pro 400 osob, pokud není specifikováno jinak 4) Zajištění občerstvení v průběhu akce pro 15 osob v newsroom 5) Zajištění občerstvení pro 15 osob ve VIP salónku – 9:00 – 10:00 6) Ostatní po celou dobu konání akce
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:06.06.2023