Veřená zakázka
Zajištění Meeting Pointu CzechTrade 2026
Pronájem moderních, reprezentativních prostor, zajištění technických služeb a občerstvení na akci Meeting Point CzechTrade 2026 (včetně doprovodného programu), na které individuálně souběžně jednají zástupci českých firem s řediteli zahraničních kanceláří agentury CzechTrade a dalšími specialisty. Dále zajištění tiskové konference. Meeting Point CzechTrade je jednou z největších proexportních událostí v Česku. Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále „zadavatel“) předpokládá každý den účast přibližně 150-200 českých firem z celé ČR, tedy celkem až 400 firem během konání dvoudenní akce. Účastníci na/z akce přicházejí a odcházejí v průběhu celého dne. Obchodní schůzky budou půlhodinové, přičemž šest schůzek proběhne v dopoledním bloku a osm v odpoledním bloku. Obchodní jednání probíhají souběžně u 65 stolů (60 zahraniční kanceláře + 5 projektových stolů). Meeting Point CzechTrade se bude konat v Praze ve dnech 10. – 11. února 2026. Zároveň s akcí se bude konat tisková konference s předpokládaným termínem 10. února 2026.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.11.2025