Veřená zakázka
Zajištění komplexních úklidových služeb pro objekty ÚMG Krč
Správa a údržba, úklid -> Úklid
Cílem zadávacího řízení je v souladu s § 132 odst. 2 a § 134 ZZVZ uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, jehož nabídka bude vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější. Rámcová dohoda upraví rámcové podmínky zadávání jednotlivých veřejných zakázek, jejichž předmětem bude poskytování plnění spočívajícího v provádění komplexních úklidových služeb pro objekty ÚMG v Krči, blíže specifikovaných zadávací dokumentací a jejími přílohami. Rámcová dohoda, jež stanoví podmínky týkající se jednotlivých veřejných zakázek, bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu tří (3) let nebo do vyčerpání částky předpokládané hodnoty veřejné zakázky dle čl. 4.6 ZD, podle toho, která skutečnost nastane dříve. Zahájení plnění veřejné zakázky předpokládá Zadavatel ode dne 1. 6. 2025 nebo ihned po nabytí účinnosti rámcové dohody v případě, že rámcová dohoda bude uveřejněna v registru smluv po tomto datu. Zadavatel v souladu s § 37 odst. 6 a § 38 ZZVZ stanoví, že tohoto zadávacího řízení se může účastnit pouze dodavatel se statusem integračního sociálního podniku nebo dodavatel, který je zaměstnavatelem na chráněném trhu práce.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:03.03.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.04.2025