Veřená zakázka
Zajištění IT Service Management nástroje
IT -> SW a Informační systémy
Cílem této veřejné zakázky je automatizovat procesy Zadavatele a tím minimalizovat chybovost lidského faktoru, pokrýt personální nedostatek kvalifikované podpory Level 1 a současně zabezpečit mechanismy nebo procesy podporující zajištění kybernetické bezpečnosti v rovině politik hesel, přístupů a správy účtů, řízení požadavků uživatelů, inventarizace hardware a software, automatizace distribuce software image a aktualizace software prostředí. Předmětem veřejné zakázky je dodávka software a poskytnutí služeb podpory, Implementace, konfigurace a služeb potřebných v souvislosti se zajištěním řízení koncových bodů (notebooky, PC, mobilní zařízení), serverů a jejich komplexní správy, řízení bezpečnostních politik (oblasti jako SSO (single sign-on), MFA (multifactor autentification), politiky hesel), správy privilegovaných účtů a interního ServiceDesku. Předmět plnění veřejné zakázky je včetně technických podmínek blíže specifikován v návrhu smlouvy a jejích přílohách, který tvoří Přílohu č. 2 ZD. Zadavatel uvádí, že jeho vize, popis současného stavu a podrobný popis jeho požadavků jsou obsaženy v příloze č. 1 Návrhu smlouvy.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:13.02.2023