Veřená zakázka
Zajištění hotelových, konferenčních a souvisejících služeb pro HGM 2023
Předmětem Veřejné zakázky je zajištění hotelových, konferenčních a souvisejících služeb pro účely pořádání setkání auditních orgánů členských států Evropské unie, zástupců Evropské komise (dále též „EK“) a Evropského účetního dvora na HGM 2023 ve dnech 24. 9. 2023 – 27. 9. 2023 pro 160 osob, přičemž reálný počet osob se může lišit. Minimální počet osob však bude 150. Zadavatelem požadované činnosti zahrnují zejména: a) Ubytování pro 95 osob, kdy každá osoba má svůj samostatný dvoulůžkový pokoj; hotel musí dále disponovat kapacitou dalších 55 pokojů stejné kvality, které na akci poskytne samoplátcům, tak aby bylo ubytováno minimálně 150 účastníků akce; b) Stravování formou snídaně – teplý a studený bufet, snídaňové nápoje; c) Oběd formou teplého a studeného bufetu, nealkoholické nápoje, káva, čaj, kdy každý den bude podáváno jiné menu; d) Zajištění konferenčních prostor včetně požadovaného vybavení; e) Občerstvení v průběhu konference v množství 2 coffeebreaky na jeden konferenční den, kdy jednotlivé položky menu se v rámci konference nesmí opakovat; f) Zajištění slavnostního večera dne 26. 9. 2023 včetně večeře a pozdního občerstvení; g) Transfery účastníků z a na letiště/nádraží včetně organizace této služby a h) pokud o to Zadavatel písemně požádá, tak také Zajištění překladatelských budek dle specifikací Komise EU. Předmět Veřejné zakázky je podrobně specifikován v Příloze č. 1 ZD – Závazný návrh smlouvy.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:23.05.2023