Veřená zakázka

Zajištění grafických a DTP prací 2020/2021

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Tisk a literatura
CPV kódy:
79810000-5 - Tiskařské služby
Popis:

Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) zadává veřejnou zakázku na zajištění grafických a DTP prací. Specifikace předmětu zakázky: Grafické práce, DTP práce, předtisková příprava při tvorbě propagačních materiálů CzechTrade, zahrnující jak tiskovou formu, tak formu pro elektronické využití a současně služby copywritera, tvoří převážně: • Grafické a DTP zpracování nových propagačních materiálů dle předem daného jednotného vizuálního stylu CzechTrade (dále jen manuál JVS) - zalamování textů, využívání grafických prvků/stylu CzechTrade, ilustračních fotografií a vektorové grafiky (výběr, retuš, úprava barevnosti a jiné související změny) • Zalamování již existující grafiky do jiných formátů (například image inzerce) • Zpracování nových layoutů image inzerce dle již schváleného konceptu • Zpracování produktových inzercí • Zpracování pozvánek na veletrhy do word přelohy • Grafické návrhy pro tvorbu některých reklamních předmětů • Zpracování A4 katalogů na veletrhy dle předem dané grafické předlohy • Předtisková příprava: sazba, zlom, příprava grafů a tabulek, úpravy textů, jazykové korektury textů (pouze v případě češtiny), hypertextové odkazy, příprava tiskových dat • Služby copywritera – stylistická úprava textů dodaných zadavatelem u vybraných projektů Dodavatel bude dodržovat schválený jednotný vizuální styl agentury – viz Manuál JVS, který vznikl v roce 2016 a je k nahlédnutí viz Priloha 5_Manual JVS CzechTrade. Grafika, která se dnes používá se vyvinula a lehce upravila, snahou bylo zvláště u tištěných materiálů a grafik na veletrhy. Cílem bylo, aby grafika pomáhala k lepší čitelnosti a orientaci v komunikovaných informacích. Dále používání CzechTrade bodů v minimální míře. Základní prvky jsou zachovány a ty jsou požadovány, aby účastník při tvorbě návrhů pro toto výběrové řízení dodržoval - logo, ochranné zóny, barvy, fonty, stylistika, stylistika fotografií, tone of voice. Grafika používaná pro komunikaci na sociálních sítích je odlišná – použitím jiného vhodnějšího fontu, zabarvování fotografií, používání barevných pruhů - dá se říci, že je to směr, kterým bychom chtěli jít do budoucna a lze tedy s ním pracovat i pro účely zpracování návrhů tohoto výběrového řízení. Zadavatel používá fotografie z fotobanky https://www.shutterstock.com. Fotografie používané v grafice CzechTrade jsou a budou z velké míry z této fotobanky, případně doplněny o autorské fotografie. Požadovaným výstupem bude většinou tiskové PDF, ai, psd, word nebo jiná předem dohodnutá forma výstupu (např. výstup pro elektronické použití). U materiálů, které budou v českém jazyce, bude dodavatelem garantována jazyková korektura před odevzdáním dat, výjimka je možná pouze v případě, kdy zadavatel nebude korekturu požadovat. U cizojazyčných materiálů bude korektura realizována až na základě požadavku objednavatele. Předmětem zakázky budou výše vyjmenované grafické a DTP práce na např. těchto nejčastěji používaných propagačních materiálech zadavatele a dalších materiálech vyžadující grafické a DTP zpracování vyplývající z aktuálních potřeb agentury. V závorce uvedené předpokládané (negarantované) druhy a množství těchto materiálů za rok (příklady materiálů): > Propagační letáky (15 druhů z toho 5 druhů v dalších 6 jazykových mutacích – překlady dodává zadavatel), > Zpráva o činnosti agentury CzechTrade, rozsah 40 – 52 stran, rozměr čtverce 210x210 (1 druh) > Katalogy pro zahraniční veletrhy z (projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost, nový projekt), rozsah cca 12 – 32 stran (67 druhů), > Propagační plakáty/roll-ups/bannery/cedule/samolepky/kartičky/pozvánky (60 druhů), > Inzeráty do tištěných médií (20 druhů), > Bannery a grafiky pro on-line využití (15 druhů), > Označení, piktogramy, mapy, komplimentky a další (10 druhů), > Vizitky (pro cca 110 zaměstnanců), > Přebarvení fotografií (60) > Úpravy a tvorba log CzechTrade s dovětkem zahraniční kanceláře (10) > Novoročenka (1 druh), > Certifikáty a diplomy, indexy pro kurzy pořádané CT (5 druhů), > Další merkantilní tiskoviny (3 druhy), > Interní elektronický časopis CINT, rozsah 15 – 25 stran (6 druhů) > Pozvánky ve word šablonách 4 – 6 stran (100 druhů) > Oborové katalogy, rozsah 48 – 56 stran (3 druhy) > Oborové listy (10 druhů) > Aktualizace katalogu Česká republika 24 stran (1 druh) > Grafika pro vybrané reklamní předměty (5 druhů) > a další Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky, v některých případech projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele. Je nutné počítat s tím, že se zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Dodavatel garantuje čestným prohlášením maximální dobu dodání definovaných grafických návrhů a podkladů pro tisk. Viz Priloha 3_Prohlaseni doby a fonty. Výsledkem výběrového řízení bude uzavření smlouvy s jedním dodavatelem grafických a DTP prací na dobu 12 měsíců. Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Cena DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby DTP prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v nabídce. Pozn. 1 - Od dodavatele se očekává operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů, přičemž dodavatel musí při tvorbě návrhů layoutů vycházet z aktuálního manuálu JVS zadavatele a konceptu schválených aktuálních kampaní. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na manuál JVS. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku. Pozn. 2 – Zadavatel dodavatele upozorňuje, že jednotlivé dílčí objednávky se mohou realizovat ve stejném časovém období a mají stejný termín dodání. Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina, němčina, francouzština, ruština, italština, španělština, čínština dále dle destinací zahraničního zastoupení (portugalština, polština, švédština, vietnamština, arabština atd.). Dodavatel tak musí disponovat nejen fonty písma zadavatele (viz manuál JVS) se středoevropskými znaky, ale i znaky z čínštiny, arabštiny aj. Účastník doloží toto formou čestného prohlášení, přičemž podepsáno musí být vždy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu). Účastník ale překlady nerealizuje, přeložené texty obdrží od zadavatele, pokud není dohodnuto jinak.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.06.2020