Veřená zakázka
Zajištění cateringových služeb pro akce konané v souvislosti s předsednictvím ČR v Radě EU v roce 2022 Část 2: Neformální Rady EU a Konference a další předsednická jednání – Kongresové centrum Praha
Předmětem zadávacího řízení na uzavření Rámcové dohody je průběžné pořizování a zajišťování cateringových služeb, zejména poskytování coffee breaků, bufetových, nebo servírovaných obědů, případně dalšího občerstvení včetně nápojů v prostoru Kongresového centra Praha včetně dopravy, obsluhy a zajištění nezbytného inventáře a mobiliáře. Poskytování cateringových služeb pro zadavatele bude spočívat také v realizaci veškerých služeb spojených se zajištěním a skladováním surovin, nápojů a přípravy polotovarů včetně tepelného zpracování, jejich skladování a přepravy do zásobovacích, resp. distribučních míst a následné přípravy a servírování jídel a nápojů v prostorách pořádání akcí CZ PRES 2022, jakož i následné odklizení a likvidace odpadků a odpadů veškerého cateringu, které vzniknou během a po akci CZ PRES 2022. Detailní popis nabízeného cateringu, surovin a souvisejících služeb dodavatel doplní do přílohy L2 zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění - Minimální technické a další požadavky zadavatele na předmět plnění, přičemž u každé jednotlivé položky dodavatel uvede přesný popis, gramáž, kvalitu a způsob podávání např. servírováno obslužným personálem - číšníkem, popř. založeno na rautových stolech)
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:26.04.2022