Veřená zakázka

Zajištění callcentra a helpdesku informačních systémů stavební správy (DSŘ) II

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Telekomunikace
CPV kódy:
79512000-6 - Call centra
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra a provozu helpdesku, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory pro projekty Digitalizace stavebního řízení. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami této zadávací dokumentace) je: a) Implementace a zaškolení operátorů b) Technické zabezpečení call centra a helpdesku formou služby c) Personální obsazení call centra a helpdesku na první úrovni podpory v rozsahu minimálně 3 a maximálně 10 přihlášených operátorů d) Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do ServiceDesku zadavatele e) Kontrolní přístup do call centra pro zadavatele f) Manažerské reporty a vyhodnocení provozu call centra a helpdesku

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.08.2024