Veřená zakázka
Zajištění callcentra a helpdesku informačních systémů stavební správy (DSŘ) II
Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra a provozu helpdesku, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory pro projekty Digitalizace stavebního řízení. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami této zadávací dokumentace) je: a) Implementace a zaškolení operátorů b) Technické zabezpečení call centra a helpdesku formou služby c) Personální obsazení call centra a helpdesku na první úrovni podpory v rozsahu minimálně 3 a maximálně 10 přihlášených operátorů d) Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do ServiceDesku zadavatele e) Kontrolní přístup do call centra pro zadavatele f) Manažerské reporty a vyhodnocení provozu call centra a helpdesku
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:14.08.2024