Veřená zakázka

Zabezpečení zákonných periodických revizí a kontrol elektrospotřebičů v roce 2023

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství
Popis:

Zabezpečení zákonných periodických revizí a kontrol elektrického ručního nářadí a spotřebičů v roce 2023. Předmětem veřejné zakázky je zabezpečit: • provedení zákonných periodických revizí a kontrol elektrického ručního nářadí a spotřebičů (pod kódem REO6 - elektrické spotřebiče přenosné a držené [patří sem i prodlužovací kabely a rozbočky], nebo REN4 – elektrické ruční nářadí). Uvedené počty jsou maximální: Lešany u Týnce nad Sázavou 201 Praha 6 – Bubeneč, Rooseveltova 230 Konferenční sály, Tychonova, Praha – Hradčany 94 Armádní muzeum Praha - Žižkov 251 Národní památník hrdinů heydrichiády 12 Celkem 788 • revize musí být provedena v souladu s ČSN 33 1500 a ČSN 33 1600 ed. 2, ČSN EN 60 204-1 ed.2, a NV 378/2001 Sb; • vystavení a předání revizní karty (viz příloha) v písemné verzi ke každému kontrolovanému kusu elektrického ručního nářadí či spotřebiče a zároveň v elektronické podobě (záznamové médium CD nebo DVD) za celý předmět veřejné zakázky; • vystavení a předání souhrnného předávacího protokolu (viz příloha). K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Smlouvy o dílo“ včetně přílohy č.1 Závazná cenová nabídka – specifikace požadovaného díla“. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedené služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Doba plnění veřejné zakázky je: ode dne účinnosti smlouvy, nejpozději do 24.11.2023. Místa plnění veřejné zakázky: • Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E), • Hlavní sál MO, Tychonova 221/1, 160 01 Praha 6 – Hradčany (GPS: 50.0953383N, 14.4031808E), • Vojenský historický ústav Praha, Rooseveltova 620/23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E), • Národní památník hrdinů heydrichiády, Resslova 307/9, 120 00 Praha 2 - Nové Město (GPS: 50.0759603N, 14.4176169E), • Armádní muzeum Žižkov, U Památníku 1600/2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E). Požadavky na kvalifikaci: • Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD). • Účastník zadávacího řízení je povinen doložit platné „Oprávnění k provedení montáží, oprav, revizí a zkoušek určených technických zařízení“ vydané Odborem státního dozoru MO k zajišťování montáží, oprav, servisu, revizí a zkoušek určených technických zařízení v rozsahu odpovídající předmětu plnění zakázky. • Účastník zadávacího řízení je povinen doložit platné osvědčení odborné způsobilosti podle zákona č. 250/2021 Sb. a § 8 NV č. 194/2022 Sb., v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění zakázky Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v souboru Závazná cenová nabídka. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník zadávacího řízení doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č.1 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní, a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.09.2023