Veřená zakázka

Workoutová hřiště - 2022

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Předmětem zakázky je umístění workoutových sestav ve vybraných lokalitách – ZŠ JUDr. J. Mareše, ZŠ Pražská a Oblekovice. Workoutová hřiště budou sloužit pro sportovní aktivity. Workoutové sestavy budou konstruovány v souladu s normou ČSN EN 16630, která stanovuje podmínky pro konstrukci trvale instalovaného fitness vybavení pro venkovní použití. Součástí sestav budou v ochranné zóně umístěné speciální dopadové plochy ze zatravňovacích rohoží. Tyto do- padové plochy budou vyrobeny v souladu s normou ČSN EN 1177, která stanovuje požadavky na povrchy vyžadující potřebu tlumit nárazy. Hřiště i jednotlivé prvky musí být opatřeny potřebnou certifikací a splňovat veškeré dotčené předpisy a normy odpovídající účelu využití a umístění. Toto bude dokladováno při předání díla objednateli. Další specifikace předmětu zakázky: - u lokalit ZŠ JUDr. J. Mareše a ZŠ Pražská bude součástí dodávky exhibiční ukázka cvičení na workoutovém hřišti (se zaměřením na žáky základních škol), - dodávka, skladování, správa, zabudování a montáž veškerých dílů a materiálů, které se stanou součástí předmětu díla, - zřízení a odstranění staveniště a zařízení staveniště, zřízení, rozvody, spotřeba a provoz přípojek vody a energií během provádění díla, zajištění přístupu k jednotlivým úsekům stavby za účelem provádění prací, uvedení staveniště do původního stavu (celkový úklid stavby, staveniště a okolí staveniště před předáním a převzetím předmětu díla), - uvedení dočasně využívaných ploch do původního stavu, - zajištění bezpečnosti všech osob, chodců a vozidel na staveništi a v okolí staveniště, - odvoz odpadu vzniklého při realizaci díla, zajištění jeho dočasného nebo trvalého uložení, resp. předání těchto odpadů do vlastnictví osobě oprávněné k jejich převzetí podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, není-li touto osobou přímo zhotovitel, - vytvoření všech záznamů, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla s ohledem na předmět využití; předání prohlášení o shodě dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, k výrobkům, které budou zabudovány do díla, - záruka za jakost díla bude min. 60 měsíců (účastník může nabídnout záruku vyšší). - nabídková cena zahrnuje veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    01.06.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.06.2022