Veřená zakázka
Webové stránky města Trutnova
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem veřejné zakázky je zhotovení nových webových stránek města Trutnova a dodávka redakčního systému pro jejich správu.
Celá prezentace musí být zpracována podle všech běžně požadovaných standardů přístupnosti a musí dodržovat vyhlášku č. 64/2008 Sb., o přístupnosti webových stránek obecní správy, a navazující metodické pokyny, dále vyhlášku č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, vyhlášku č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a další zákonné normy pro veřejnou správu.
Webová prezentace musí brát ohled na přístupnost a bezbariérovost tak, aby splňovala všechny důležité zásady přístupnosti podle metodik Best practice – Pravidla pro tvorbu přístupného webu – připravená Ministerstvem informatiky České republiky a v souladu s metodikou Blind friendly web.
Zadavatel nijak neomezuje výběr technologie pro tvorbu webových stránek (je možné využít i otevřených systémů Joomla, Drupal, Wordpress apod.). Podstatnou vlastností je jednoduchá obsluha redakčního systému, který umožní uživatelům s běžnou znalostí kancelářských aplikací vkládat textový i grafický obsah na webové stránky.
Součástí plnění je také implementace grafiky, převod dat ze stávajících stránek, zaškolení uživatelů a administrátorů redakčního systému, pronájem prostor pro webovou prezentaci, zajišťování webhostingu, údržby, servisu a technické podpory v délce trvání minimálně 5 let.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:09.05.2019