Veřená zakázka

Vzdělávání k rozvoji členských podniků Plastikářského klastru

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Královéhradecký kraj
Kategorie:
Poradenské, právní a tlumočnické službyVzdělávání a konferenceOstatníProjekty a studie
CPV kódy:
72224000-1 - Poradenské služby v oblasti řízení projektů,
75112100-5 - Administrativa rozvojových projektů,
79951000-5 - Organizace seminářů,
80000000-4 - Vzdělávání a školení
Popis:

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 5 části v souladu s ust. § 35 zákona, a to:

ČÁST 1: Měkké a manažerské vzdělávání
Blíže specifikováno v příloze – Podrobná specifikace pro část 1 - 5.

ČÁST 2: Obecné IT vzdělávání
Blíže specifikováno v příloze – Podrobná specifikace pro část 1 - 5.

ČÁST 3: Účetní, ekonomické a právní kurzy
Blíže specifikováno v příloze – Podrobná specifikace pro část 1 - 5.

ČÁST 4: Jazykové kurzy
Blíže specifikováno v příloze – Podrobná specifikace pro část 1 - 5.

ČÁST 5: Administrace projektu
Blíže specifikováno níže, v návrhu smlouvy a současně v přílohách Podrobná specifikace pro 1 - 5.

Nabídku je možné podat pro jednu či více části. Nabídka se podává v jednotlivých obálkách pro každou z částí samostatně.


Předmětem veřejné zakázky platným pro části 1- 4 je:
Předmětem veřejné zakázky platným pro části 1- 4 je:
Kompletní služby spojené s proškolením účastníků zahrnují zajištění těchto činností:
a) Vzdělávání dle specifikovaných kurzů.
b) Zajištění školicích materiálů pro účastníky.
c) Zajištění PC pro výuku (mobilní IT učebna) - (platné pouze pro část 2!).
d) Zajištění didaktické techniky (flipchart nebo whiteboard, dataprojektor a PC).
e) Zajištění potřebné dokumentace ke kurzům dle příručky OPZ „Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání“ (prezenční listiny, certifikáty, dokumentace ke kurzům aj.).
f) Dodržování publicity v rámci školení dle pravidel OPZ.
g) Vyhodnocení vzdělávacích aktivit a zpracování zpětné vazby ze školení.

Předmětem veřejné zakázky platným pro část 5 je:
Kompletní služby spojené s organizací a administrací projektu:
a) Dodavatel bude zodpovídat za naplnění aktivit projektu a závazných indikátorů projektu v souladu s pokyny a pravidly OPZ, která jsou závazná pro projekt
b) Dodavatel bude provádět a plně odpovídat za zjištění, upřesnění a aktualizaci požadavků na vzdělávání zaměstnanců členů, koordinaci realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance členů dle pravidel projektu a OPZ:
a. Komunikace se členskými podniky příjemce, organizace jejich zapojení do projektu včetně všech náležitostí s tím související, které vyžadují pravidla OPZ a výzvy 03_16_060.
b. Zajištění pozvánek na kurz, komunikace s účastníky školení.
c. Pravidelná aktualizace harmonogramu kurzů, zajištění povinného hlášení změn harmonogramu prostřednictvím ISKP dle pravidel OPZ.
d. Průběžné zapracování eventuálních změn témat ve vzdělávacím plánu a harmonogramu projektu dle potřeb zapojených členských podniků
c) Zajištění administrativní činnosti spojené s realizací školení v souladu s pravidly OPZ:
a. Kontrola potřebné dokumentace k aktivitám projektu dle příručky OPZ „Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání“ (prezenční listiny, certifikáty, dokumentace ke kurzům aj.) pro potřeby zpracování zpráv o realizaci projektu a povinné archivace projektu.
b. Zajištění povinné dokumentace k naplňování indikátorů projektu dle pravidel OPZ a zajištění souhlasu účastníků se zpracováním osobních údajů.
c. Evidence proškolených hodin u jednotlivých účastníků, zanesení evidence do systému IS ESF.
d. Zajištění publicity v rámci školení dle pravidel OPZ.
e. Komunikace s poskytovatelem dotace, řešení operativních problémů a eventuálních změn projektu.
f. Účast na případných kontrolách projektu.
d) Pravidelné měsíční hlášení příjemci o stavu realizace projektu (tabulka odškolených kurzů, počtu účastníků, odškolených osobohodin za všechna školení dle jednotlivých typů a cílových skupin).
e) Kontrola povinné dokumentace k aktivitám projektu dle pravidel OPZ a zajištění jejich archivace.
f) Zpracování zpráv o realizaci projektu a Žádostí o platbu v systému IS KP14+ včetně všech příloh a případných požadavků na doplnění.
g) Řešení případných změn a operativních problémů projektu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    03.07.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.08.2017