Veřená zakázka
VZ19/2021 - Strategický výzkum značky 2021
Předmětem veřejné zakázky je realizace strategického výzkumu značky - posluchači rádií z hlediska struktury potřeb a emocí - pozice Českého rozhlasu a jeho hlavních stanic v konkurenčním prostředí. Požadovaná metoda realizace je kombinovaný kvantitativní a kvalitativní výzkum online.
Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 5.950.000,00 Kč (slovy: pět milionů devět set padesát tisíc korun českých) bez DPH, přičemž předpokládaná hodnota smlouvy o dílo vzešlé z této veřejné zakázky činí 1.000.000,00 Kč (slovy: jeden milion korun českých) bez DPH. Zadavatel stanovil celkovou předpokládanou hodnotu veřejné zakázky s ohledem na sčítání hodnoty s obdobným předmětem plnění v jiných veřejných zakázkách.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:10.08.2021