Veřená zakázka
VZ16/2023 - Zajištění stravování v jídelně a kavárny v Atriu
Předmětem této koncese je zajištění provozování zaměstnanecké jídelny Českého rozhlasu v budově C a bufetu (či „kavárny“) pro zaměstnance v atriu budovy B v sídle zadavatele. V rámci tohoto zadávacího řízení bude uzavřena nájemní smlouva na gastroprovoz pro zaměstnaneckou jídelnu (zahrnující jak věci nemovité, tak i věci movité), nájemní smlouva na bufet v atriu (zahrnující jak věci nemovité, tak i věci movité) a smlouva o zajištění stravování. Všechny smlouvy budou uzavřeny s jedním a tím samým účastníkem, který podá nabídku v rámci tohoto zadávacího řízení a který se na základě provedeného hodnocení umístí na 1. místě v pořadí. Nájemní smlouva na gastroprovoz pro zaměstnaneckou jídelnu bude uzavřena na období od 1. 1. 2024 do 31. 12. 2028 (5 let). Předmětem plnění této smlouvy bude pronájem gastroprovozu pro zaměstnaneckou jídelnu zadavatele, a to včetně kuchyně a dalšího zázemí (dále souhrnně jen „zaměstnanecká jídelna“). Konkrétní podmínky a specifikace jsou uvedeny v příloze č. 2.1 – Závazný návrh nájemní smlouvy na zaměstnaneckou jídelnu a příloze č. 2.4 – Položkový seznam zadávací dokumentace (dále jen „ZD“). Nájemní smlouva na bufet v atriu bude uzavřena na období od 11. 1. 2024 do 31. 12. 2028 (5 let). Předmětem plnění této smlouvy bude pronájem bufetu v atriu budovy B zadavatele (kavárny určené pro zaměstnance zadavatele) včetně zázemí. Konkrétní podmínky a specifikace jsou uvedeny v příloze č. 3.1 – Závazný návrh nájemní smlouvy na bufet v atriu a příloze č. 3.3 – Položkový seznam ZD. Smlouva o zajištění stravování bude uzavřena na období od 1. 1. 2024 do 31. 12. 2028 (5 let). Předmětem plnění této smlouvy bude stanovení podmínek zadavatele, dle kterých bude probíhat provoz zaměstnanecké jídelny v budově C a bufetu v atriu budovy B. Konkrétní požadavky zadavatele na provoz obou zařízení, obsah nabídky a dalších povinností dodavatele jsou uvedeny v příloze č. 4.1 – Závazný návrh smlouvy o zajištění stravování a v příloze č. 4.2 – Podmínky poskytování služeb ZD. Koncese není rozdělena na části, neboť se jedná o jeden funkční celek s věcnou, místní a časovou souvislostí a zadavatel tedy nepovažuje rozdělení této koncese na části ani za účelné ani za hospodárné. Pro zadavatele je zejména důležité, aby obě dvě zařízení provozoval jeden a ten samý dodavatel. Způsob a místo vyjádření předběžného zájmu Předběžný zájem mohou vyjádřit všichni dodavatelé jakoukoliv písemnou formou (e-mail na adresu kontaktní osoby uvedené v záhlaví této ZD, prostřednictvím datové schránky, prostřednictvím zadavatelského profilu či elektronického nástroje JOSEPHINE), a to do 17. 10. 2023. Způsob a místo podání žádostí o účast a nabídek Žádost o účast a nabídku mohou podat všichni účastníci, kteří vyjádřili předběžný zájem, a zadavatel je vyzval k podání žádostí o účast a nabídky. Vzor žádosti o účast je uveden v příloze č. 7 ZD. Žádost o účast a nabídku lze podat pouze elektronicky přes nástroj JOSEPHINE dle postupu popsaného v části H. ZD. Lhůty a termíny zadávacího řízení, otevírání nabídek Lhůta pro podání žádostí o účast a nabídek: do 24. 10. 2023 (dodavatel musí předem vyjádřit svůj předběžným zájem).
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:29.09.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.10.2023