Veřená zakázka

VZ 56.20 Zajištění nepřetržité havarijní služby v bytových domech v majetku SMO svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnostiAuto-moto, doprava
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Auto-moto, doprava ->  Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby Opravy, revize a servis
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba budov
CPV kódy:
50000000-5 - Opravy a údržba
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy s jedním dodavatelem v bytových domech (předpokládaný počet jednotek v bytových domech k 31. 05. 2020 činí 5 352), při předpokládaném počtu odpracovaných 1 000 hod. ročně, na provádění nepřetržité havarijní služby k zajištění řešení a odstraňovaní havarijního stavu u jednotlivé dílčí části, a to:
- 1. části – vodoinstalatérství a topenářství (rozvodů SV, TUV, ÚT, rozvodů kanalizace),
- 2. části – plynu,
- 3. části - elektro,
včetně provedení nezbytně nutných oprav na těchto rozvodech k zabezpečení majetku, životů a zdraví – v bytových domech v majetku SMO svěřených městskému obvodu Ostrava-Jih (pouhé odstavení SV, TUV, ÚT, plynu, elektro se nepovažuje za odstranění havarijního stavu).
Seznam bytových domů (dále jen seznam objektů) tvoří přílohu č. 1 závazného návrhu smlouvy, který bude aktualizován před uzavřením smlouvy se zadavatelem a dodavatelem. V průběhu plnění této veřejné zakázky bude zadavatel oprávněn jednostranně zúžit či rozšířit seznam objektů, a to ve formě písemného oznámení.
Havarijní pohotovost bude zabezpečena nepřetržitě 24 hod. denně, 7 dní v týdnu včetně víkendů a všech státem uznaných svátků a dnů pracovního klidu i v případě vyhlášení nouzového stavu spočívající zejména v nonstop telefonním dispečinku pro příjem hlášení havarijních stavů a připravenosti provést havarijní zásah. V rámci zajišťování telefonického havarijního dispečinku bude dodavatel povinen vést evidenci všech provedených hovorů. Tato evidence bude pravidelně předávána zadavateli (viz návrh smlouvy u jednotlivé dílčí části této veřejné zakázky).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.08.2020