Veřená zakázka

Výzva č. 2 „Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby statutárního města Přerov (2019-2022)

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka xerografického papíru dle zadavatelem stanovené specifikace, včetně dopravy na místo plnění a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Zadavatel požaduje, aby dodaný xerografický papír pro archivaci splňoval požadavky na trvanlivé papíry určené pro dokumenty dle normy ISO 9706. Ostatní xerografický papír bude určený pro laserový černobílý i barevný tisk, do vysokorychlostních tiskáren (minim. opacita 91% a bělost minimálně 150 CIE).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.11.2019