Veřená zakázka
Výzva č. 2 „Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby statutárního města Přerov (2019-2022)
Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál,
Spotřební materiál -> Kancelář
CPV kódy:
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka xerografického papíru dle zadavatelem stanovené specifikace, včetně dopravy na místo plnění a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Zadavatel požaduje, aby dodaný xerografický papír pro archivaci splňoval požadavky na trvanlivé papíry určené pro dokumenty dle normy ISO 9706. Ostatní xerografický papír bude určený pro laserový černobílý i barevný tisk, do vysokorychlostních tiskáren (minim. opacita 91% a bělost minimálně 150 CIE).
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:18.11.2019
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli