Veřená zakázka

Výukové a výzkumné centrum Univerzity Karlovy v Hradci Králové – přístrojové vybavení

Číslo ve věstníku:
479353
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
ITVýzkum a vývojZdravotnictví, sociální služby
IT ->  SW a Informační systémy
Zdravotnictví, sociální služby ->  Přístroje Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
33100000-1 - Zdravotnické přístroje,
33114000-2 - Spektroskopické přístroje,
33152000-0 - Inkubátory,
33191000-5 - Sterilizační, desinfekční a hygienické přístroje,
38000000-5 - Laboratorní, optické a přesné přístroje a zařízení (mimo skel),
38300000-8 - Měřicí přístroje,
38430000-8 - Snímací a analytické aparáty,
38432000-2 - Analytické přístroje,
38433000-9 - Spektrometry,
38434000-6 - Analyzátory,
38436000-0 - Třepačky a příslušenství,
38515000-8 - Fluorescentní a polarizační mikroskopy,
38650000-6 - Fotografické vybavení,
42500000-1 - Chlazení a ventilace,
42513000-5 - Chladící a mrazící zařízení,
42910000-8 - Destilační, filtrační nebo rektifikační zařízení,
42930000-4 - Odstředivky, kalandry nebo prodejní automaty,
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy,
48180000-3 - Balík programů pro zdravotnictví,
51410000-9 - Instalace a montáž zdravotnických přístrojů,
51430000-5 - Instalace a montáž laboratorních přístrojů a zařízení
Popis:

Předmětem zakázky je dodávka, instalace a zprovoznění laboratorních, optických, zdravotnických, analytických, chladících, mrazících, sterilizačních, destilačních přístrojů do nového objektu Výukového a výzkumného centra Univerzity Karlovy v Hradci Králové, včetně zaškolení obsluhy. Vzhledem k rozmanitosti předmětu zakázky se zadavatel rozhodl rozdělit tuto zakázku na 10 částí. Podrobná specifikace jednotlivých přístrojů dle jednotlivých částí zakázky je definována v Přílohách č. 2_1 až 2_10, které jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace. Součástí předmětu každé části zakázky resp. součástí nabídkové ceny musí být rovněž veškeré náklady uchazeče na poskytnutí souvisejících služeb, a to zejména: a) doprava předmětu koupě na místo plnění a jeho vybalení, b) instalace předmětu koupě, kterou se rozumí jeho usazení v místě plnění, jeho sestavení, propojení a dále napojení předmětu koupě na zdroje, zejména připojení předmětu koupě k elektrickým rozvodům a případně dalším, pakliže je funkce předmětu koupě podmíněna takovým připojením, c) uvedení předmětu koupě do provozu, jeho odzkoušení, ověření správné funkce jednotlivých zařízení a dalších součástí systému a jejich seřízení, provedení případných dalších úkonů a činností nezbytných pro to, aby každé jednotlivé zařízení mohlo plnit sjednanou či obvyklou funkci, d) předání dokladů nutných k převzetí a užívání předmětu koupě, tj. např. - technické (uživatelské) dokumentace a licenční oprávnění předmětu koupě v českém i anglickém jazyce (v případě vzájemného rozporu má přednost verze v anglickém jazyce), - dokladů o provedených revizích, instrukcí, záručních listů, návodů k obsluze a údržbě předmětu koupě v českém i anglickém jazyce (v případě vzájemného rozporu má přednost verze v anglickém jazyce), - prohlášení o shodě dodaného předmětu koupě se schválenými standardy dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, v platném znění, e) zaškolení příslušných pracovníků kupujícího v místě dodávky, a to v rozsahu min. 10 hod. uskutečněné před protokolárním předáním předmětu koupě, f) odvoz a likvidace všech obalů a dalších materiálů použitých v rámci předání a instalace předmětu koupě, g) úklid prostor dotčených instalací předmětu koupě h) další služby, které uchazeč uvede ve své nabídce.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    04.03.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    28.04.2015
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    28.04.2015