Veřená zakázka

Výstavba Víceúčelového sportovního areálu Skuhrov - I. část – ETAPA 1, II. část – ETAPA 2

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je novostavba víceúčelového sportovního areálu na místě stávajícího hřiště v obci Skuhrov (dále: „stavba“). Členění stavby na objekty a technická a technologická zařízení - SO 01 - Obslužný objekt: klubovna, sklad sportovního náčiní, WC, sklad dřeva, terasa - SO 02 - Víceúčelové sportovní hřiště s umělým povrchem, rozměr 35x25 m - SO 03 - Upravená přírodní travnatá plocha pro sportovní aktivity - Asfaltová plocha pro bruslení a dobrovolné hasiče - Parkovací plochy - Posezení kolem ohniště - Přípojka vodovodu - Bezodtoková jímka - Retence a přípojka DK Vymezení rozsahu stavební akce-předmětu VZ je podrobně specifikováno všemi částmi projektové dokumentace pro provedení stavby s názvem: „SKUHROV, Víceúčelový sportovní areál“ vypracovaná v 05/2025 společností Project A plus s.r.o., Husova 591, 511 01 Turnov,IČO: 28828089, zodpovědný projektant: Ing. Ondřej Zummer, autorizovaný inženýr oboru pozemní stavby v seznamu ČKAIT pod číslem 0500537, včetně výkazů výměr i v elektronické podobě (dále: „projektová dokumentace“ nebo „PD“). Další společnosti a osoby podílející se na zhotovení PD jsou uvedeny v jednotlivých částech této PD. Výše uvedené údaje jsou zároveň informací dle ustanovení § 36, odst. (4) zákona, že příslušnou část ZD, tedy PD, vypracoval příslušný projektant, tedy osoba odlišná od zadavatele, a to i včetně všech dalších osob podílejících se na zpracování jednotlivých částí a uvedených v PD. Předmět plnění zahrnuje realizaci veškerých technických a organizačních opatření nutných k zajištění průběhu stavebních prací a celé zakázky (díla)- zejména přechodná dopravní a ochranná technická bezpečnostní opatření a dodávky energií. Mimo vlastní provedení stavebních prací je tedy součástí předmětu VZ (díla) dále zejména: a) zajištění vytyčení veškerých stávajících inženýrských sítí a zajištění veškerých opatření nezbytných pro neporušení veškerých inženýrských sítí během výstavby; zhotovitel odpovídá za neporušení těchto sítí a za jejich zpětné předání jejich správcům, b) zabezpečení podmínek stanovených dotčenými orgány, c) zabezpečení a předání geodetického zaměření stavby v písemné a digitální formě (JTSK, B.p.v.), CD ve formátu DGN a DWG), d) provedení opatření k dočasné ochraně konstrukcí a staveb, opatření k ochraně a zabezpečení strojů a materiálů na staveništi, e) odvoz a uložení vytěžených hmot včetně poplatku za uskladnění, f) veškeré práce a dodávky související s bezpečnostními opatřeními na ochranu lidí a majetku, g) ostraha stavby a staveniště, zajištění bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí, h) v součinnosti s objednatelem projednání a zajištění případného zvláštního užívání komunikací a veřejných ploch včetně úhrady vyměřených poplatků a nájemného, i) zajištění úklidu znečištěných komunikací vlivem stavební činnosti, j) zajištění atestů a dokladů o požadovaných vlastnostech výrobků a předání všech dokumentů a podkladů pro vydání kolaudačního rozhodnutí, k) zajištění všech ostatních nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a případných jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a předepsaných parametrů díla, l) účast na kontrolních dnech, projednávání s dotčenými orgány, m) zřízení a odstranění zařízení staveniště včetně napojení na inženýrské sítě, n) zajištění osvětlení pracovišť, je-li to pro realizaci díla nutné, o) koordinační a kompletační činnost celé stavby, součinnost s objednatelem k doložení potřebných dokumentů vyžadovaných k předání hotového díla, p) zajištění oznámení zahájení stavebních prací veškerým subjektům v souladu s platnými rozhodnutími a vyjádřeními v rámci stavebního řízení (např. správcům inženýrských sítí, subjektu provádějícímu archeologický průzkum apod.), q) vedení průběžné evidence odpadů vzniklých při stavební činnosti, předložení dokladů o jejich nezávadném zneškodňování.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    16.09.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.10.2025