Veřená zakázka

Výstavba sídla Nejvyššího kontrolního úřadu – zakázka na vestavěný/zabudovaný a atypický interiér

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Zadavatel realizuje výstavbou své nové sídlo na pozemku v Praze 7, katastrální území Holešovice, parcelní číslo 708/4, s nímž přísluší hospodařit České republice - Nejvyššímu kontrolnímu úřadu. Předmětem nadlimitní veřejné zakázky „Výstavba sídla Nejvyššího kontrolního úřadu – zakázka na vestavěný/zabudovaný a atypický interiér“ je vybavení objektu vestavěným a atypickým interiérem (volným mobiliářem) podle autorského návrhu projekční kanceláře Masák & Partner, s.r.o., IČ: 27086631, Rooseveltova 39/575, 160 00 Praha 6 – Bubeneč. Dodávané prvky interiéru budou umístěny v těchto prostorách: • Vstupní hala (zejména recepční pult, dřevěný lamelový obklad a dřevěný deskový obklad, foliový podhled) • Konferenční sál s předsálím (zejména systémové mobilní příčky, sestava uzamykatelných skříněk různých velikostí s mincovními zámky) • Úsek prezidenta a viceprezidenta (zejména vestavěné skříně, 2x pracovní stůl, 2x kuchyňská sestava, dřevěné deskové obklady, stolový nábytek) • Velká zasedací místnost prezidenta vč. work lounge (zejména vestavěné skříně, dřevěný deskový obklad, stolová sestava) • Zasedací místnost vrchního ředitele kontrolní sekce (stolová sestava, sestava uzamykatelných skříněk s mincovními zámky) • Zasedací místnost Kolegia (rizalit) • Prostory gastronomické provozovny (zejména obložení gastro-technologií a výdejních pultů, nástěnné police s posuvnými panely, různé typy zástěn, lavice v jídelně) • Meeting pointy a work lounge v podlažích pro administrativu (zejména vestavěné boxy, lamelové dělící příčky, sedací a stolový nábytek) • Povrchová úprava - „chytrá stěna“, bílý magnetický nátěr pro popisovatelnou a suše stíratelnou plochu v jednacích místnostech, v meeting pointech a v Dětské skupině • Vybraný mobiliář v Klidové zóně, Kopírovacím centru a Multimediálním pracovišti (studiu). Předmětem veřejné zakázky je vedle samotné dodávky nábytku také vypracování dílenské/výrobní dokumentace včetně přesného zaměření prostor na stavbě před zahájením výroby nábytku, uskladnění do doby dodání, doprava předmětu plnění do místa plnění zadavatele uvedeného v čl. 2.3, umístění do jednotlivých kanceláří, instalace, kompletace a montáž jednotlivých výrobků a zařízení vč. dodání návodů k použití v českém jazyce a dodání příslušných záručních listů.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    31.03.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.05.2022