Veřená zakázka

Výroba zabezpečovacích 35mm duplikačních pozitivů z filmových negativů z filmového archivu VHÚ Praha

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
92100000-2 - Služby v oblasti filmu a videa
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je výroba 6200 m nových bezpečných 35 mm duplikačních pozitivů a kombinovaných duplikačních pozitivů (DP) na polyesterové podložce ze starých černobílých originálních filmových negativů obrazu i zvuku na nitrátové podložce, a to včetně dopravy a dalších služeb nutných ke kvalitnímu provedení těchto prací (přípravné práce, čištění, provedení jasových korekcí apod.). Spolu s DP bude zároveň v procesu výroby z téhož materiálu vyrobeno 6200 m I. číslované filmové kopie. Součástí výroby bude zabalení materiálů do nových plastových krabic. Dodavatel také zajistí dopravu z a do místa plnění. Případné odplísnění a drobné opravy filmového pásu budou prováděny na základě konkrétních technických nálezů příslušné laboratoře dodavatele. Počet celkem 12 400 m nového filmového pásu. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedené služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci - Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD). - Pojištění do výše 3 000 000,- Kč (pojistná smlouva pokrývající případné škody na majetku zadavatele), což účastník zadávacího řízení doloží kopií pojistné smlouvy. - Pojištění do výše 5 000 000,- Kč (pojistná smlouva odcizení filmových materiálů zadavatele), což účastník zadávacího řízení doloží kopií pojistné smlouvy. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh MUSÍ účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 1 návrhu smlouvy o dílo „Specifikace požadované služby - závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.06.2019