Veřená zakázka

Výměna výtahu v budově Zdravotního střediska v Pozořicích

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
42416000-5 - Výtahy, skipové výtahy, zdviháky, eskalátory a pohyblivé chodníky,
42416100-6 - Výtahy
Popis:

Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace
pro uchazeče o veřejnou zakázku malého rozsahu
na stavební a montážní práce

název

„Výměna výtahu v budově Zdravotního střediska v Pozořicích“










červen 2021






I. Identifikace zadavatele

Zadavatel: Městys Pozořice
Sídlo: Na Městečku 14,66č 07 Pozořice
Zastoupený: starostou Ing. Alešem Krčem
IČ: 00282375
DIČ: CZ00282375
tel: 544226046


II. Forma zadání veřejné zakázky malého rozsahu

Dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, se jedná o veřejnou zakázku malého rozsahu. Zadání této veřejné zakázky se řídí Směrnicí pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu Městyse Pozořice ze dne 1. 1. 2017.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 1.000.000Kč

III. Předmět veřejné zakázky malého rozsahu

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je kompletní výměna stávajícího hydraulického výtahu se samostatnou strojovnou výtahu umístěnou vedle výtahové šachty, který zajišťuje bezbariérové užívání imobilními osobami v budově Zdravotního střediska v Pozořicích, ul. Holubická 7, za nový lanový výtah dle následující specifikace:

1. Zpracování projektové dokumentace:

- Vypracování kompletní projektové dokumentace potřebné pro provedení stavby včetně zajištění schválení autorizovanou osobou ( včetně úhrady správního poplatku) a stanovisek dotčených orgánů
- Výrobu, stavební práce a instalaci nového lanového výtahu
- Veškerá inženýrská činnost pro zajištění stavebního povolení pro výměnu výtahu a po celou dobu provádění díla, zajištění stanovisek vlastníků dotčené technické infrastruktury a dotčené orgány státní správy.

2. Demontážní práce:

- Kompletní demontáž původního hydraulického výtahu včetně technologie, kabiny, šachetních dveří a nástupních portálů, vodítek a ekologické likvidace.
- Instalace provizorního zabezpečení (ohrazení šachty), které zabezpečí šachtu proti pádu osob
pohybujících se po objektu Zdravotního střediska. Výměna výtahu bude realizována za plného provozu všech ordinací ve Zdravotním středisku.
- Vyklizení stávající strojovny hydraulického výtahu a následná ekologická likvidace oleje, konstrukcí a suti.

3. Montážní práce:

- provedení montážních prací nutných k realizaci předmětu této veřejné zakázky
- vedení stavebního deníku dle vyhlášky č. 499/2006 Sb. - po skončení akce odevzdání originálu stavebního deníku zadavateli
- každodenní úklid pracoviště, konečné vyklizení a úklid
- zajištění všech předepsaných zkoušek a revizí podle platných předpisů a norem
- zpracování a předání průvodní dokumentace k novému dodávanému výtahu, tzv. Pasport
- zpracování a předání předpisů pro provoz a údržbu výtahu
- předání prohlášení o shodě nebo atestů na nosné prvky výtahu
- provedení zkušebního provozu výtahu a vystavení zápisu z těchto zkoušek
- uvedení výtahu do plně funkčního a provozuschopného stavu
- poskytnutí záruk na celé dílo
- zajištění servisu a odstraňování závad v záruční době
- obstarání dalších prací souvisejících se zhotovením díla
IV. Kvalifikační předpoklady

Zadavatel požaduje v nabídce doložit kopii příslušného oprávnění k podnikání - Montáž, opravy, revize a zkoušky zdvihacích zařízení a to výpis z Živnostenského rejstříku a výpis z Obchodního rejstříku (v případě, je-li uchazeč do tohoto rejstříku zapsán). Výpis z Obchodního rejstříku nesmí být starší 90-ti dnů ke dni podání nabídek.

Vybraný uchazeč o veřejnou zakázku zadavatel před podpisem smlouvy o dílo předloží originál nebo úředně ověřenou kopii oprávnění k podnikání. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídek.

Uchazeč v nabídce uvede seznam nejméně tří zakázek typu výměna nebo nová instalace výtahu s náklady na jednotlivou akci minimálně 500 000Kč bez DPH realizovaných v posledních třech letech. Uchazeč prokáže reference čestným prohlášením které bude obsahovat název akce, výši nákladů, termín, místo realizace a jméno a telefonický kontakt na zástupce investora u kterého bude možné ověřit reference předložené uchazečem.

Před uzavřením smlouvy o dílo vybraný uchazeč doloží zadavateli pojistnou smlouvu jejímž předmětem bude pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši
odpovědnosti minimálně 1. 000. 000Kč. Nepředložení pojistné smlouvy je důvodem k neuzavření smlouvy o dílo s vybraným uchazečem.

Uchazeč doloží prostou kopii oprávnění k montáži, opravám, revizím a zkouškám výtahů včetně revizí el. zařízení výtahů a vyhrazených zdvihacích zařízení v rozsahu: výtahy, které jsou trvalou součástí staveb o nosnosti nad 100 kg a výškou zdvihu nad 2 m vydané ve smyslu §6a) odst. 1 písm. c)zákona č. 174/1968 Sb.

V. Technická specifikace nového výtahu a šachty:

• nosnost 500 kg/6 osob
• celkový počet stanic – 2 - neprůchozí
• všechny stanice musí být vybaveny panely se signalizací polohy kabiny a směrem jejího pohybu
• nosná ocelová lana kabiny a vyvažovacího závaží v odpovídající kvalitě a ve shodě s příslušnými bezpečnostními normami
• kabina – neprůchozí
• interiér kabiny – nerez/komaxit – uvést ceny obou variant
◦ vybavení – LED osvětlení, nouzové osvětlení kabiny, podlaha s protiskluzným povrchem, informační rámeček, okopová lišta
• ventilátor kabiny
• indikátor přetížení kabiny
• obousměrné dorozumívací zařízení
• tlačítko pro otevření dveří
• kompletní technická dokumentace, kniha odborných prohlídek, kniha provozních podmínek
• statické posouzení šachty a projektová dokumentace
• zábradlí kolem šachty

Součástí bude provedení zkoušky dle příslušných ČSN k posouzení shody a vydání prohlášení o shodě dle Nařízení vlády 122/2016 Sb., v platném znění, kterým se stanoví technické požadavky na výtahy.



VI. Prohlídka místa plnění, vysvětlení zadávací dokumentace

Prohlídku místa plnění je povinen provést každý uchazeč o veřejnou zakázku. Neuskuteční-li uchazeč prohlídku na místě, nebude jeho nabídka posuzována!
Termín hromadné prohlídky je stanoven na 8. 6. 2021 13. 00 hod., případně lze dojednat individuální prohlídku na tel. 723 990 864, Tereza Jiráčková, místostarostka.

VII. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena za výměnu výtahu bude uvedena jako cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady pro vypracování projektové dokumentace, inženýrskou činnost pro zajištění stavebního povolení a nákladů spojených s úplným a konečným dokončením díla včetně veškerých rizik a vlivů během provádění díla. Výši nabídkové ceny je možné překročit pouze v případě že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH. V tomto případě bude celková nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Uchazeč v nabídce dále uvede cenovou nabídku na servisní služby které budou placeny tak zvaným čtvrtletním paušálem - cenu bez DPH, DPH a cenu včetně DPH. Měsíční cena servisních prací bude obsahovat veškeré náklady včetně cestovného.
VIII. Lhůta pro podání nabídky:

Nabídky budou doručeny do 17. 6. 2021 do 10. 00 hod. Nabídky, které budou zadavateli doručeny po skončení této lhůty, nebudou zadavatelem přijaty a hodnoceny, resp. budou příslušným uchazečům vráceny.

IX. Nabídka bude obsahovat:

- krycí list
- doložení dokladů prokazujících splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu IV.
- cenovou nabídku výměny jednoho výtahu v rozsahu zadávacích podmínek – cenu bez DPH, DPH a cenu včetně DPH.
- cenovou nabídku na servisní služby které budou placený takzvaným čtvrtletním paušálem – cenu bez DPH, DPH a cenu včetně DPH.
- určení časové lhůty, v jaké bude nový výtah kompletně instalován a připraven k používání
- odsouhlasenou a podepsanou tabulku s technickými parametry výtahu
- podepsaný návrh smlouvy o dílo, která je přílohou této zadávací dokumentace
- harmonogram prací
- podepsaný návrh smlouvy na servis a údržbu výtahu se zapracováním všech podmínek stanovených zadavatelem


V paušální částce servisních služeb budou zahrnuty:

- pravidelná preventivní údržba
- provozní prohlídky
-odborné prohlídky
- odborné zkoušky a posouzení provozních rizik
- 24hodinový dispečink
-po ukončení záruční doby – odstraňování běžných provozních poruch bez potřeby náhradních dílů
- v případě uvěznění osob v kabině výtahu bude provedeno vyproštění v době maximálně do 60 minut od nahlášení
- nástup na opravu bude proveden nejpozději do 120 minut od nahlášení provozní poruchy
Pokud nebude nabídka všechny výše uvedené náležitosti obsahovat, bude komisí vyřazena.

X. Místo podání nabídky

a) Nabídky se podávají v zabezpečené, uzavřené a neprůhledné obálce, označené nápisem „NEOTEVÍRAT“ a „Výměna výtahu v budově Zdravotního střediska v Pozořicích“, na obálce bude dále uvedena adresa zadavatele a adresa uchazeče.
b) Obálka bude obsahovat jedno vyhotovení cenové nabídky v originále označené jako ORIGINÁL
c) Obálka bude přes místo uzavření opatřena razítkem a podpisem odpovědného zástupce uchazeče
d) Nabídky je možné podávat osobně na podatelně Úřadu městyse Pozořice nebo písemně na adresu: Úřad městyse Pozořice, Na Městečku 14, 664 07 Pozořice.
e) Zadavatel neodpovídá za zdržení způsobené fyzickou osobou, kurýrní službou, poštou nebo jiným dopravcem nabídky. Za čas podání se považuje její fyzické převzetí na podatelně Úřadu městyse Pozořice, Na Městečku 14, 664 07 Pozořice.
g) Doručené nabídky zadavatel eviduje a přiděluje jim pořadová čísla.

XI. Hodnotící kritérium

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky:

nejnižší celková nabídková cena za výměnu výtahu bez DPH ……………………….. 70%
doba pro předání nového výtahu zadavateli …………………………………………… 15%
nejnižší celková měsíční cena servisních služeb bez DPH ……………………………. 10%
délka záruční doby v měsících ………………………………………………………… 5%

Zadavatel požaduje minimální délku záruky 60 měsíců. Pokud uchazeč nabídne délku záruky nižší než 60 měsíců, bude tato nabídka vyřazena.

XII. Platební podmínky

Zadavatel neposkytuje zálohu.
Práce budou hrazeny na základě měsíčních soupisů provedených prací až do výše 50% sjednané ceny.
50% ze sjednané ceny uhradí objednatel po odstranění všech vad a nedodělků uvedených v předávacím protokolu.
Splatnost faktury je 21 dnů.
Sjednaná cena může být změněna pouze za níže uvedených podmínek:
a) pokud v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám DPH. V tomto případě bude celková nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
b) pokud objednatel bude požadovat provedení i jiných prací nebo dodávek nebo pokud objednatel vyloučí některé práce nebo dodávky z předmětu plnění
c) pokud objednatel bude požadovat jinou kvalitu nebo druh dodávek
d) pokud se při realizaci díla vyskytnou skutečnosti, které nebyly v době sjednání smlouvy známy a zhotovitel je nezavinil ani nemohl předvídat a tyto skutečnosti mají prokazatelný vliv na sjednanou cenu.
XIII. Záruční doba

Požadovaná minimální doba záruky je stanovena na min. 72 měsíců na veškeré práce i dodávky.
Uchazeč v návrhu smlouvy o dílo v rámci hodnotícího kritéria může navrhnout delší dobu záruky. Záruční doba začíná běžet dnem řádného předání a převzetí dokončeného díla.


Po dobu záruční lhůty odpovídá zhotovitel za to, že dílo bude mít vlastnosti předpokládané obecně závaznými normami. Je vázán k bezplatnému odstranění vad, ke kterému jej bez zbytečného odkladu vyzve zadavatel, případně správce převzatého díla.

Zhotovitel po dobu záruky zaručuje:

a) bezvadnou jakost a bezporuchovou funkci celého díla
b) že dílo bude plně způsobilé užívání
c) že dílo bude splňovat požadavky všech platných souvisejících norem a předpisů
Záruční doba začíná běžet dnem řádného předání a převzetí dokončeného díla.

Zhotovitel je povinen na své náklady odstranit všechny vady, které se vyskytnou během záruční doby. Je – li vada způsobena zaviněním zhotovitele nebo jeho pracovníků, je zhotovitel kromě toho povinen uhradit zadavateli příslušnou škodu.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, počínající dnem oznámení vad a končí dnem protokolárního převzetí opraveného díla zadavatelem.
Záruka se nevztahuje na vady, o nichž zhotovitel prokáže, že byly způsobeny zadavatelem, třetí osobou nebo nahodilou událostí.

XIV. Smluvní sankce

Pokud bude zhotovitel v prodlení proti termínu předání a převzetí díla sjednanému podle smlouvy o dílo je povinen zaplatit objednavateli jednorázovou smluvní pokutu ve výši 5.000Kč za každý započatý den prodlení.
Pokud bude zhotovitel v prodlení oproti harmonogramu prací, který bude součástí smlouvy o dílo, je povinen zaplatit objednavateli jednorázovou smluvní pokutu ve výši 3.000 Kč za každý započatý den prodlení.
Pokud zhotovitel neodstraní nedodělky či vady uvedené v zápise o předání a převzetí díla v dohodnutém termínu, zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 3.000Kč za každý nedodělek či vadu za každý den prodlení.
Pokud zhotovitel nenastoupí ve sjednaném termínu k odstraňování reklamované vady, je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu ve výši 3.000Kč za každou reklamovanou vadu na jejich odstraňování nenastoupil ve sjednaném termínu a za každý den prodlení. K nástupu na odstranění vad je stanoven termín maximálně 3 pracovní dny.
Pokud zhotovitel nevyklidí staveniště ve sjednaném termínu, nejpozději však ve lhůtě do 15 dnů od termínu předání a převzetí díla je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 3.000 Kč za každý započatý den prodlení.
Pokud zhotovitel nevyklidí staveniště ani v termínu do 30 dnů od termínu předání a převzetí díla, může objednatel nechat staveniště vyklidit na náklady zhotovitele díla.
Pokud bude objednatel v prodlení s úhradou faktury proti sjednanému termínu, je povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý započatý den prodlení.
Sankci může vyúčtovat oprávněná strana straně povinné. Ve vyúčtování musí být uvedeno to ustanovení smlouvy, které k vyúčtování sankce opravňuje a způsob výpočtu celkové výše sankce.
Strana povinná se musí k vyúčtování sankce vyjádřit nejpozději do 10 dnů ode dne jeho obdržení, jinak se má za to že s vyúčtováním souhlasí. Vyjádřením se v tomto rozumí písemné stanovisko strany povinné.
Nesouhlasí-li strana povinná s vyúčtováním sance, je povinná písemně ve sjednané lhůtě sdělit oprávněné straně důvody, pro které vyúčtování sankce neuznává. Sankci lze uplatit nejpozději do 12 měsíců ode dne, kdy nárok na vyúčtování majetkové sankce vznikl. Uplynutím této lhůty nárok na zaplacení sankce nebo úroků z prodlení zaniká.
Zaplacením sankce není dotčen nárok objednatele na náhradu škody způsobené mu porušením povinností zhotovitele, na niž se sankce vztahuje.
Strana povinná je povinná uhradit vyúčtované sankce nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení příslušného vyúčtování. Stejná lhůta se vztahuje i na úrok z prodlení.
Objednatel a zhotovitel se dohodli, že celková výše sankcí a celková výše úroků z prodlení uplatněných podle smlouvy o dílo nesmí přesáhnout celkovou sjednanou cenu díla včetně DPH.
XV. Další podmínky

V průběhu prací nesmí být ohroženi pacienti, návštěvníci ani zaměstnanci zdravotnického zařízení. Práce budou koordinovány s objednatelem.
Zadavatel si vyhrazuje právo výběru v průběhu výběrového řízení změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky a to písemně a všem účastníkům shodně.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít žádným uchazečem smluvní vztah.
Zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku zrušit.
Zadavatel si vyhrazuje právo změnit termín plnění veřejné zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje právo omezit rozsah veřejné zakázky.
Zadavatel předložené nabídky nevrací, náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatelům nehradí.

Příloha:
- krycí list nabídky
- čestné prohlášení o splnění kvalifikace
- návrh smlouvy o dílo
- projektová dokumentace původního výtahu – řez šachtou, řez strojovnou, prohlubeň šachty

Zadání zadávací dokumentace bylo schváleno radou městyse Pozořice dne 26. 5. 2021.

V Pozořicích dne 4. 6. 2021

Tereza Jiráčková, místostarostka

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    04.06.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.06.2021