Veřená zakázka

Výměna svítidel veřejného osvětlení - Bystré

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Pardubický kraj
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
45316100-6 - Instalace a montáž zařízení pro venkovní osvětlení,
45316110-9 - Instalace a montáž zařízení pro osvětlení silnic
Popis:

Předmětem zakázky je úplné, funkční a bezvadné provedení všech stavebních a montážních prací, včetně souvisejících služeb, dodávek potřebných materiálů a zařízení, a zajištění všech činností souvisejících s dodávkou stavebních prací a konstrukcí, které souvisejí s výměnou a doplněním svítidel veřejného osvětlení ve městě Bystré, přičemž bude provedena výměna 168 ks stávajících výbojkových svítidel veřejného osvětlení s doplněním 19 ks nových svítidel, které budou moderní svítidla s úspornou technologií LED s vysokou světelnou účinností. Veškeré uvedené stavební a montážní práce a související dodávky budou provedeny v rozsahu, podrobnostech a souladu s technickou specifikací předmětu zakázky a technickými podklady, které jsou stanoveny v přílohách této zadávací dokumentace – Příloha č. 4 – Technická specifikace. Předmět zakázky bude realizován v souladu s položkovým rozpočtem, který je přílohou této zadávací dokumentace – Příloha č. 5 – Položkový rozpočet. Dodavatel je povinen pečlivě zkontrolovat, zda všechny vzorce v položkovém rozpočtu správně fungují a zda vyplnil a ocenil veškeré položky a došlo k jejich správnému součtu (propočtu). Nabízené řešení předmětu zakázky ze strany dodavatele musí splňovat veškeré zadavatelem požadované parametry a musí splňovat veškeré požadavky stanovené touto zadávací dokumentací včetně její příloh. Předmět zakázky bude dodavatelem realizován v souladu s obecně závaznými právními předpisy, platnými ČSN a předpisy týkajícími se bezpečnosti práce a technických zařízení. V případě, že v průběhu plnění zakázky vybraným dodavatelem nabude platnosti a účinnosti novela některého z výše uvedených předpisů, popřípadě nabude platnosti a účinnosti jiný právní předpis vztahující se k předmětu plnění zakázky, je vybraný dodavatel povinen při realizaci zakázky řídit se těmito novými právními předpisy a postupy. Součástí předmětu zakázky je také doprava na místo určení, místo plnění zakázky, instalace, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    16.01.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.02.2020