Veřená zakázka

Výměna nákladního výtahu v ZŠ Krátká v Klášterci nad Ohří

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Ústecký kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce,
45313100-5 - Instalace a montáž výtahů
Popis:

Předmětem zakázky je výměna nákladního výtahu určeného pro dopravu nákladů bez spolujízdy osob, s možností vstupu osob při nakládání v jídelně ZŠ Krátká v Klášterci nad Ohří. Konkrétní rozměrové a technické řešení bude určeno Dispozičním výkresem výtahu a Technickou zprávou, které budou předloženy zadavateli ke schválení. Stávající výtah bude demontován, nosnost výtahu bude 500kg, rychlost výtahu 0,36m/s. Kabina bude opatřena dveřmi. Barva bude upřesněna investorem. Výtah bude předán na klíč, v ceně budou zahrnuta také všechna potřebná povolení a revize. Podrobně viz. výkaz výměr.

Součástí dodávky zhotovitele je mimo práce uvedené ve výkazu výměr i zajištění těchto činností:
* zhotovení díla dle výkazu výměr, v souladu s platnými povoleními, dle platných norem a předpisů a to včetně předpokládaných prací s předmětem díla souvisejících (např. přeprava materiálu a mechanizace apod.).
* inženýrská činnost zhotovitele po celou dobu trvání zakázky až do doby předání komunikace jejímu uživateli zpět do užívání tj. včetně součinnosti při přejímacím řízení a předání všech potřebných dokladů dokončené stavby.
* jmenování (autorizované osoby), odpovědného zástupce za realizaci stavby – montáž, opravy, rekonstrukce a revize zdvihacích zařízení – oprávnění k montáži el. zařízení.
* zajištění potřebné technické a dokladové dokumentace stavby - likvidace odpadu v souladu s platnými právními předpisy. Veškeré doklady budou označeny názvem stavby a budou předány po dokončení stavby.
* úprava ploch všech stavenišť dotčených činností zhotovitele, pokud není jejich úprava předmětem zakázky, včetně odstranění škod vzniklých stavbou.
* před zahájením prací bude pořízena fotodokumentace stávajícího stavu.
* zajištění dodržování bezpečnostních předpisů.
* spotřeby energií a náklady na zařízení staveniště po celou dobu výstavby vč. zajištění podružného měření energií.
* dokončená stavba bude předána do užívání Městu Klášterec nad Ohří

Pro některé z těchto činností nejsou ve VV uvedeny samostatné položky. Náklady na zajištění výše uvedeného budou zahrnuty a rozpočítány do jednotlivých položek stavebních prací a tím do celkových nákladů stavby.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    26.01.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.02.2023